loading...

اخبار مركز آموز هاي عالي آزاد خبر

اخبار مركز آموز هاي عالي آزاد خبر

بازدید : 350
11 زمان : 1399:2

اسپيكرهاي بلوتوثي با حذف محدوديت‌هاي سيم، امكان استفاده از بلندگو را در هر شرايط محيطي فراهم كرده‌اند. اين دستگاه‌ها كه از محبوب‌ترين دستگاه‌ها ديجيتالي هستند، سفر به دل طبيعت و كوير، پيكنيك، مهماني‌ها و جشن‌هاي كوچك يا حتي انجام كارهاي روزانه در خانه و محل كار را براي همه افراد خوشايندتر كرده‌اند. چرا كه با استفاده از آن‌ها، كاربران بدون محدوديت مي‌توانند به موسيقي دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهاي تعبيه شده روي گوشي هوشمند، تبلت يا حتي لپ تاپ به خوبي و كيفيت اسپيكرهاي شارژي و اسپيكرهاي بلوتوثي نيست. به همين دليل هيچ يك از آن‌ها نمي‌توانند جايگزين خوبي براي اسپيكرهاي وايرلس باشند.

اما بلندگوهاي بي سيم كنار همه مزايا و ويژگي‌هاي كاربردي كه در اختيار كاربران قرار مي‌دهند، نگراني‌ها و دغدغه‌هايي نيز براي كاربران به همراه دارند. چرا كه اسپيكرهاي شارژي نسبت به بلندگوهاي بزرگ كه در جاي ثابت قرار مي‌گيرند بيشتر در معرض آسيب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسيقي هنگام شنا، حمام و كنار دريا يا رودخانه، يكي از بهترين حس‌هاي دنيا را براي هر فردي فراهم مي‌كند. اما در صورتي كه اسپيكر شارژي شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، اين لذت به خسارت جدي اسپيكر بلوتوثي منتهي خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگي ياراز كار افتادگي قطعات داخلي اسپيكر مي‌شود. چرا كه بخشي از اين قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن كاملا از كار مي‌افتند. در صورت آسيب بلندگو در برابر رطوبت، بايد نسبت به تعمير اسپيكر بلوتوثي در مراكز تخصصي تعمير اين دستگاه‌ها اقدام كرد.

ضربه

سهل‌انگاري در استفاده از اسپيكرهاي شارژي، مهم‌ترين عامل آسيب اين اسپيكرها است. بلندگوهاي وايرس، نظير هر دستگاه ديگري، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محكم، تكان‌هاي شديد و افتادن ساير اجسام روي اسپيكر از رايج‌ترين دلايل آسيب اين اسپيكرهاي بلوتوثي به شمار مي‌آيد. اگر كاربران اسپيكر خود را در محل امن و دور از دسترس كودكان قرار دهند، عمر مفيد كاركرد آن را افزايش داده‌اند. اين ايراد با صداهاي اضافه حين پخش موزيك خود را نشان مي‌دهد. گاهي نيز با تكان دادن اسپيكر صداي ممكن است صداهاي اضافه‌اي شنيده شود. براي تشخيص دقيق ايراد دستگاه و تعمير اسپيكر شارژي بهترين انتخاب، كمك گرفتن از متخصصان اين حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مركز تعميرات تخصصي آروند ، بسياري از اسپيكرهاي بلوتوثي حين شارژ آسيب مي‌بينند. اين حالت زماني پيش مي‌آيد كه كاربر اسپيكر وايرلس خود را به كابل شارژ متصل مي‌كند تا شارژ شود. اما محل قرارگيري اسپيكر حين شارژ نامناسب است. براي مثال اسپيكر در محل بي ثباتي نظير لب ميز و پنجره قرار داده مي‌شود. گاهي نيز پيش مي‌آِيد هنگامي كه اسپيكر در شارژ است، روي زمين قرار داده مي‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و كشيده شدن كابل شارژ به وجود مي‌آيد.

با چنين آسيب‌هايي، درگاه شارژ از قسمت داخل آسيب ديده و ارتباط آن با باتري قطع مي‌شود. در نتيجه، اسپيكر ديگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمير اسپيكر بلوتوثي

آسيب ديدن و از كار افتادن اسپيكرهاي بلوتوثي، اغلب قابل تعمير و اصلاح است. اما به شرط آن كه به متخصصان اين حوزه مراجعه شود. گارانتي آروند يكي از مراكز تخصصي تعمير اسپيكر شارژي است كه با همكاري متخصصان با تجربه، به كارگيري ابزار و دستگاه‌هاي حرفه‌اي و استفاده از قطعات يدكي اورجينال، اسپيكرهاي بلوتوثي ، شارژي و بي‌سيم برندهاي مختلف به ويژه JBL را به بهترين نحو ممكن تعمير مي‌كند.

براي دريافت مشاوره يا طرح سوال درباره تعمير اسپيكر بلوتوثي با واحد فني مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگيريد.

بازدید : 343
11 زمان : 1399:2

God of War يكي از بازي‌هاي معروف و محبوب دنياي گيمينگ محسوب مي‌شود كه تاكنون در سه نسخه مختلف طراحي و عرضه شده است. اين بازي طرفداران زيادي دارد كه براي اجراي ورژن جديد آن صبورانه منتظر بوده‌اند. كمتر از چهار روز از عرضه بازي God of War گذشته است و كنار همه واكنش‌هايي كه كاربران نسبت به اين بازي از خود نشان داده‌اند، شاهد نقد و بررسي‌هاي تخصصي اين بازي از سوي منتقدان حرفه‌اي بوده‌ايم كه كاملا منصفانه به موارد متعددي اشاره كرده‌اند.

موبايلستان دنياي فناوري و تكنولوژي فقط باعث راحتي بيشتر زندگي كاربران نشده‌ است. بلكه بخشي از آن بازي‌هاي كامپيوتري يا بازي‌هاي كنسول‌هاي بازي هستند كه دري به دنيايي هيجان‌انگيز براي عاشقان گيم باز كرده است. اين حوزه از تكنولوژي، با خلق بازي‌هاي مختلف و فراهم آوردن امكان تجربه هيجانات جديد براي كاربران محبوبيت زيادي پيدا كرده است. سازندگان بازي‌ها نيز در اين زمينه كم نگذاشته‌اند و با طراحي و عرضه بازي‌هاي مختلف كاربران حرفه‌اي و گيمرها را خشنود كرده‌اند.

در اين حالت گمانه‌زني‌هاي متعددي درباره اين بازي، شخصيت‌هاي اصلي آن و محيطي كه بازي در آن جريان خواهد داشت، به گوش مي‌رسد. عكس‌هاي منتشر شده از اين بازي خبر از گرافيك بسيار بالا و محيط‌هاي هيجان‌انگيز جديدي مي‌دهد كه كاربران مي‌توانند در طول مراحل مختلف بازي آن‌ها را تجربه كنند. استوديو سازنده بازي با خلق محيطي جذاب و حرفه‌اي، كاربران را به دنيايي واقعي مي‌برد كه در آن كريتوس و پسرش آترئوس آماده هستند تا سفري جديد و پرخطر در مكان‌هاي ناشناخته و پر رمز و رازي را تجربه كنند.

بازي God of War برخلاف نسخه‎هاي پيشين كه در يونان باستان جريان داشت، اين بار در سرزمين‌هاي ديگري و در پيرامون افسانه‌هاي نورس به وقوع مي‌پيوندد .موبايلستان در اين نسخه، آترئوس پسر كريتوس او را همراهي خواهد كرد. البته بايد گفت آترئوس فقط به عنوان همراه و همسفر كنار پدرش حضور ندارد. بلكه در طي مراحل مختلف بازي با كمان خود او را همراهي و حمايت مي‌كند. همچنين پسر كريتوس، نسبت به درك و فهم زبان نورس از پدر خود توانايي بيشتري داشته و در حل مسائل و معماهاي پيش رو نقش مهمي ايفا خواهد كرد. در واقع مي‌توان گفت اين نسخه از بازي God of War با معرفي و حضور پسر كريتوس هيجان و حس و حال جديدتري پيدا كرده است. ارتباط برقرار كردن كاربران بازي با آترئوس به سادگي انجام مي‌پذيرد. چرا كه اين شخصيت نظير پدرش، موجودي راسخ، سرسخت و جنگجويي قابل تحسين است كه به خوبي هنرهاي رزمي خود را در صحنه‌هاي مبارزه به نمايش مي‌گذارد.

شروع بازي God of War

در ابتداي بازي كاربران با تصويري از شخصيت اصلي اين بازي، كريتوس و پسرش آترئوس روبه‌رو مي‌شوند كه وسط يك درياچه مه گرفته در قايقي نشسته‌اند و به سخنان موجود هولناكي كه وسط درياچه زندگي مي‌كند، درباره خدايان نورس گوش مي‌دهند. او به نقل شايعات مختلف درباره خدايان نورس براي اين پدر و پسر مشغول است. كريتوس و آترئوس نيز جز براي چند سوال گاه و بي‌گاه كه به درك بهتر حرف‌هاي او كمك مي‌كند سخنان او را قطع نمي‌كنند. اين سر عظيم‌الجثه، با كمي چاشني حيله‌گري، شايعات مختلف را به گوش كريتوس و آترئوس مي‌رساند. حالا اين دو شخصيت مي‌دانند مسيري سخت، طاقت‌فرسا و پر خطر را پيش رو دارند.

God of War

كريتوس، در اين نسخه از بازي نقش يك پدر را به خوبي ايفا مي‌كند. او ظاهر پخته‌تري دارد و به وضوح نسبت به پسرش محتاطانه‌تر عمل مي‌كند. موبايلستان گرچه در اين نسخه از بازي هم كريتوس جنگجويي حرفه‌اي و خشن خواهد بود، اما نسبت به پيش آرام‌تر شده و كاملا در نقش يك پدر جا افتاده است. همسر دوم او يعني مادر آترئوس به تازگي مرده است و كريتوس تصميم دارد خاكستر پيكر او را به بالاترين قله كوهستان منتقل كند.

در اين صحنه از بازي، نمايي كلي از شخصيت كريتوس نمايان است كه با تبر قرمز هميشگيش خود را آماده جنگ‌هاي پيش رو كرده، تا بتواند آرزوي خود براي رساندن خاكستر پيكر همسرش به قله كوه را تحقق بخشد. در همين نقطه سفر پدر و پسر آغاز شده و داستان بازي كليد مي‌خورد.

موجودات افسانه‌اي مختلف در بازي

سازندگان بازي God of War در اين نسخه نيمه خداي محبوب كريتوس را با الف‌ها، ترول‌ها، سربازان وحشي، و ساير موجودات اسطوره‌اي رو‌به‌رو كرده‌اند. اين شخصيت اصلي در نسخه چهارم God of War قادر است حركات بيشتري انجام دهد. مثلا با پرتاب تبر خود مي‌تواند قابليت‌هاي مختلف جنگي آن را به نمايش بگذارد و جمجمه دشمنانش را خرد كند. كريتوس مي‌تواند نظير يك بوكسور حرفه‌اي بجنگد و صحنه‌هاي مبارزه هيجان‌انگيزي را براي كاربران خلق كند. بنابراين گيمرها، نبايد نسبت به لحظات جنگي اين بازي نگراني داشته باشند و مي‌توانند بازي پر شوري را تجربه كنند.

به طور كل مي‌توان گفت شخصيت‌هاي فرعي مختلفي در اين نسخه از بازي God of War حضور دارند كه با نقش‌هاي طولاني يا كوتاه در مسير بازي تاثير گذاشته و تغييرات مختلفي در ماجراي سفر و پيشبرد داستان اين پدر و پسر ايجاد مي‌كنند. برخي از اين شخصيت‌ها به عنوان راهنما در طول مسير بازي مواردي را به اين دو مسافر گوشزد مي‌كنند و بقيه آن‌ها در نقش دشمنان مختلف، سعي در نابودي كريتوس و آترئوس دارند كه در جنگ‌هاي سنگين و مهيبي با آن‌ها رو‌به‌رو مي‌شوند.

تغييرات مختلف بازي God of War

سازندگان بازي God of War در اين نسخه تغييرات چشمگيري ايجاد كرده‌اند كه واكنش‌هاي مختلفي از سوي منتقدان به همراه داشته است. گرچه در نهايت بايد گفت همه سايت‌هاي معتبر بازي در جهان و همه منتقدان به كيفيت بي‌نظير بازي، داستان هيجان‎انگيز و قابليت‌هاي جذاب آن اعتراف كرده‎ و امتياز بالايي به آن داده‌اند. اين منتقدان با بررسي تغييرات نسخه جديد God of War، به موارد مختلفي اشاره كرده‌اند كه مهم‌ترين آن‌ها را در ادامه بررسي خواهيم كرد

مشاهده مطلب: داستان بازي ۴ God of War و تمام نكات منحصربفرد آن

منبع: موبايلستان

بازدید : 376
11 زمان : 1399:2

سيستم عامل اندرويد داراي قابليت‌هاي مختلفي است كه مي‌توانند براي كاربران اين سيستم عامل بسيار كاربردي باشند. در اين مقاله از موبايلستان قصد داريم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شويم. همراه ما باشيد.

سيستم عامل اندرويد قابليت‌هاي مختلفي را ارائه مي‌كند كه احتمالا از آن‌ها خبر نداريد و البته بهتر است كه از تمام اين قابليت‌ها استفاده كنيد. از جمله اين قابليت‌هاي ناآشنا مي‌توان به رام‌هاي سفارشي، لانچر‌هاي ويژه، نور نوتيفيكيشن‌ها، دستورات حركتي، پك‌هاي آيكون و بسياري از موارد اين چنيني اشاره كرد. دانلود رايگان نرم افزار اندرويد در اين مقاله به بررسي ۷ موردي مي‌پردازيم كه بهتر است كاربران اندرويد از آن‌ها استفاده كنند. ترفندهاي اندرويد 8 را ياد بگيريد.

مطالب مرتبط:

۱- اولويت‌بندي نوتيفيكيشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سيستم عامل اندرويد با نام Oreo بخش مديريت نوتيفيكيشن‌ها تا حد زيادي ارتقا يافته است. كاربران در اين نسخه مي‌توانند وارد بخش نوتيفيكيشن اپليكيشن‌ها شده و تنظيمات زيادي را بر اساس هر اپليكيشن اعمال كنند. اين قابليت باعث مي‌شود كه كاربران بر اساس نياز‌هايشان، نوتيفكيشن گوشي را تنظيم كرده و به اپليكيشن يا سرويسي، اولوليت بيشتري را ارائه كنند. اين موضوع مخصوصا براي افرادي كه اپليكيشن‌هاي زيادي روي تلفن هوشمندشان نصب مي‌كنند بسيار كاربردي خواهد بود. براي انجام اين كار بايد به شكل زير اقدام كنيد:دانلود رايگان نرم افزار اندرويد

  • در منو گوشي، اپليكيشني را كه مي‌خواهيد تنظيمات نوتيفيكيشن آن‌ها را تغيير دهيد، انتخاب كرده و انگشتتان را روي آن نگهداريد تا منو مربوطه نمايش داده شود.
  • حال از طريق منوي مربوطه، وارد بخش نوتيفكيشن (Notification) شويد. در اين بخش مي‌توانيد تنظيمات مورد نظرتان را اعمال كنيد.

۲- بهبود عملكرد واي‌فاي

آيا مي‌دانستيد كه مرورگر كروم قابليتي دارد كه از طريق آن مي‌توانيد در زمان و هزينه‌هاي مربوط به اينترنت صرفه جويي كنيد؟ با استفاده از اين قابليت كه بسياري از افراد از آن اطلاعي ندارند، مي‌توانيد ميزان مصرف اينترنت‌تان را تا ۳۰ درصد كاهش دهيد.

مرورگر كروم را اجرا كرده و وارد بخش تنظيمات (Settings) شويد. در اين قسمت گزينه ذخيره داده يا همان Data Saver را فعال كنيد. با انجام اين كار، مرورگر كروم دانلود رايگان نرم افزار اندرويد پيش از اين كه صفحات وب را نمايش دهد، ترفندهاي اندرويد 8 آن‌ها را فشرده مي‌كند و همين كار باعث كاهش مصرف داده توسط دستگاه مي‌شود.

مطالب مرتبط:

دانلود رايگان نرم افزار اندرويد

در زمينه اينترنت و ترفندهاي اندرويد 8 در دستگاه‌هاي اندرويدي، قابليت جذاب ديگري نيز وجود دارد كه از طريق آن مي‌توانيد اتصال واي‌فاي را در زمان خاموش بودن صفحه گوشي همچنان حفظ كنيد. با وجود اينكه انجام اين كار باعث مي‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌هاي خاموش بودن نمايشگر محتوا را دانلود كند، ترفندهاي اندرويد 8 اما مصرف باتري دستگاه كاهش خواهد يافت. عدم نياز به وصل شدن به واي‌فاي در هر زمان روشن كردن نمايشگر دليلي است كه باعث مي‌شود مصرف باتري دستگاه كاهش يابد. براي فعال كردن اين قابليت بايد به شكل زير اقدام كنيد. دانلود رايگان نرم افزار اندرويد

  • وارد بخش تنظيمات گوشي شويد و سپس به سراغ گزينه واي‌فاي (Wi-Fi) و پيشرفته (Advanced) برويد.
  • در اين قسمت گزينه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس كنيد و گزينه هميشه (Always) را انتخاب نماييد.

بازدید : 334
11 زمان : 1399:2

سيستم عامل اندرويد داراي قابليت‌هاي مختلفي است كه مي‌توانند براي كاربران اين سيستم عامل بسيار كاربردي باشند. در اين مقاله از موبايلستان قصد داريم تا با ۷ مورد از آن‌ها آشنا شويم. همراه ما باشيد.

سيستم عامل اندرويد قابليت‌هاي مختلفي را ارائه مي‌كند كه احتمالا از آن‌ها خبر نداريد و البته بهتر است كه از تمام اين قابليت‌ها استفاده كنيد. از جمله اين قابليت‌هاي ناآشنا مي‌توان به رام‌هاي سفارشي، لانچر‌هاي ويژه، نور نوتيفيكيشن‌ها، دستورات حركتي، پك‌هاي آيكون و بسياري از موارد اين چنيني اشاره كرد. دانلود رايگان نرم افزار اندرويد در اين مقاله به بررسي ۷ موردي مي‌پردازيم كه بهتر است كاربران اندرويد از آن‌ها استفاده كنند. ترفندهاي اندرويد 8 را ياد بگيريد.

مطالب مرتبط:

۱- اولويت‌بندي نوتيفيكيشن‌ها

در نسخه ۸.۰ از سيستم عامل اندرويد با نام Oreo بخش مديريت نوتيفيكيشن‌ها تا حد زيادي ارتقا يافته است. كاربران در اين نسخه مي‌توانند وارد بخش نوتيفيكيشن اپليكيشن‌ها شده و تنظيمات زيادي را بر اساس هر اپليكيشن اعمال كنند. اين قابليت باعث مي‌شود كه كاربران بر اساس نياز‌هايشان، نوتيفكيشن گوشي را تنظيم كرده و به اپليكيشن يا سرويسي، اولوليت بيشتري را ارائه كنند. اين موضوع مخصوصا براي افرادي كه اپليكيشن‌هاي زيادي روي تلفن هوشمندشان نصب مي‌كنند بسيار كاربردي خواهد بود. براي انجام اين كار بايد به شكل زير اقدام كنيد:دانلود رايگان نرم افزار اندرويد

  • در منو گوشي، اپليكيشني را كه مي‌خواهيد تنظيمات نوتيفيكيشن آن‌ها را تغيير دهيد، انتخاب كرده و انگشتتان را روي آن نگهداريد تا منو مربوطه نمايش داده شود.
  • حال از طريق منوي مربوطه، وارد بخش نوتيفكيشن (Notification) شويد. در اين بخش مي‌توانيد تنظيمات مورد نظرتان را اعمال كنيد.

۲- بهبود عملكرد واي‌فاي

آيا مي‌دانستيد كه مرورگر كروم قابليتي دارد كه از طريق آن مي‌توانيد در زمان و هزينه‌هاي مربوط به اينترنت صرفه جويي كنيد؟ با استفاده از اين قابليت كه بسياري از افراد از آن اطلاعي ندارند، مي‌توانيد ميزان مصرف اينترنت‌تان را تا ۳۰ درصد كاهش دهيد.

مرورگر كروم را اجرا كرده و وارد بخش تنظيمات (Settings) شويد. در اين قسمت گزينه ذخيره داده يا همان Data Saver را فعال كنيد. با انجام اين كار، مرورگر كروم دانلود رايگان نرم افزار اندرويد پيش از اين كه صفحات وب را نمايش دهد، ترفندهاي اندرويد 8 آن‌ها را فشرده مي‌كند و همين كار باعث كاهش مصرف داده توسط دستگاه مي‌شود.

مطالب مرتبط:

دانلود رايگان نرم افزار اندرويد

در زمينه اينترنت و ترفندهاي اندرويد 8 در دستگاه‌هاي اندرويدي، قابليت جذاب ديگري نيز وجود دارد كه از طريق آن مي‌توانيد اتصال واي‌فاي را در زمان خاموش بودن صفحه گوشي همچنان حفظ كنيد. با وجود اينكه انجام اين كار باعث مي‌شود تا دستگاه شما نتواند در زمان‌هاي خاموش بودن نمايشگر محتوا را دانلود كند، ترفندهاي اندرويد 8 اما مصرف باتري دستگاه كاهش خواهد يافت. عدم نياز به وصل شدن به واي‌فاي در هر زمان روشن كردن نمايشگر دليلي است كه باعث مي‌شود مصرف باتري دستگاه كاهش يابد. براي فعال كردن اين قابليت بايد به شكل زير اقدام كنيد. دانلود رايگان نرم افزار اندرويد

  • وارد بخش تنظيمات گوشي شويد و سپس به سراغ گزينه واي‌فاي (Wi-Fi) و پيشرفته (Advanced) برويد.
  • در اين قسمت گزينه Keep Wi-Fi on during sleep را لمس كنيد و گزينه هميشه (Always) را انتخاب نماييد.

بازدید : 379
11 زمان : 1399:2

مك‌بوك و آيپد‌ها يكي از ابزار‌هاي محبوب كاربران شناخته مي‌شوند كه آمار فروش آن‌ها نيز قابل تحسين است. حال در اين مقاله از موبايلستان قصد داريم نگاه كاملي به اين محصولات بياندازيم و بهترين گزينه براي خريد را بر اساس نياز‌هاي خود انتخاب كنيم. پس تا انتهاي مقاله همراه ما باشيد.

تبلت و لپ‌تاپ‌هاي اپل محصولاتي بسيار كاربردي هستند. اما اينكه كدام يك از آن‌ها مي‌تواند گزينه مناسب‌تري براي شما باشد موضوعي است بررسي تخصصي موبايل كه بايد از ديدگاه‌هاي مختلف مورد بررسي قرار گيرد. در اين مقاله مقايسه‌اي كامل بين مك‌بوك، مك‌بوك پرو، آيپد و آيپد پرو انجام خواهيم داد.

چند سالي است تفاوت آيپد و مك بوك كه رقابت سنگيني بين لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها به وجود آماده است. هر كدام از اين دستگاه‌ها مزايا و معايب خود را دارند. در اين بين محصولات اپل نيز هميشه با جنجال زيادي همراه هستند. رقابت آيپد و مك‌بوك موضوعي است كه مي‌تواند بسيار هيجان انگيز باشد. اما اگر صادق باشيم، هر دو دستگاه داراي مزيت‌هاي مختلفي هستند كه مي‌توانند از پس انجام وظايف سنگين برآيند.

مطالب مرتبط:

بررسي تخصصي موبايل انتخاب بهترين گزينه از بين آيپد و مك‌بوك موضوعي است كه بستگي زيادي به نياز‌هاي كاربران دارد. بدون شك آيپد و آيپد پرو دستگاه‌هايي شگفت انگيز براي هنرمندان هستند. تفاوت آيپد و مك بوك آن‌ها مي‌توانند با استفاده از اين دستگاه‌ها از طريق شبكه سلولي به اينترنت متصل شوند و همچنين حمل و نقل آيپد نيز بسيار آسان است. در سمت ديگر ماجرا، مك‌بوك و مك‌بوك پرو قرار گرفته‌اند كه از باتري و سخت افزاري قدرتمند بهره مي‌برند و به دليل داشتن كيبورد مي‌توانند گزينه خوبي براي كاربران باشند. از هر دو رقيب اين جدال مي‌توان در هواپيما، كافي‌شاپ، كلاس درس، جلسه و حتي خانه به راحتي استفاده كرد. اما كدام يك انتخاب بهتري براي شما است؟ همراه ما باشيد. فرق آيپد و مك بوك

مشخصات

با وجود اينكه آيپد و مك‌بوك دستگاه‌هاي متفاوتي با يكديگر هستند، مقايسه اين دو نوع محصول از نظر مشخصات شايد چندان منطقي نباشد. اما انجام اين كار حداقل باعث مي‌شود كه از نقاط ضعف و قوت آن‌ها مطلع شويم. در زير مي‌‌توانيد مشخصات فني آيپد، آيپد پرو، مك‌بوك و مك‌بوك پرو را مشاهده كنيد.بررسي تخصصي موبايل

قيمت

آيپد و آپيد پرو

ساده‌ترين نسخه از آيپد قيمتي ۳۲۹ دلاري دارد. البته بايد توجه داشت كه اين نسخه از آيپد از حافظه داخلي ۳۲ گيگابايتي بهره مي‌برد كه چندان كاربردي نيست. اغلب كاربران به سراغ نسخه ۱۲۸ گيگابايتي از اين تبلت مي‌روند كه با خريد لوازم جانبي نظير اپل Pencil و كيبورد بلوتوثي، بايد مبلغي نزديك به ۶۰۰ دلار را پرداخت كنند. تفاوت آيپد و مك بوك البته نسخه‌اي از اين محصول كه امكان اتصال به شبكه سلولي را داشته باشد هزينه بيشتري را نيز برايتان فاكتور خواهد كرد.

تفاوت آيپد و مك بوك نسخه پرو از آيپد نيز بدون در نظر گرفتن لوازم جانبي نظير كيبورد هوشمند ۱۲۹ دلاري و اپل Pencil با قيمت ۹۹ دلار در محدوده قيمتي ۶۴۹ تا ۱۲۲۹ دلار بر اساس نسخه‌هاي مختلف عرضه مي‌شود.

مك‌بوك و مك‌بوك پرو هر دو در ساده‌ترين نسخه، ۱۲۹۹ دلار قيمت دارند اما نسخه‌هاي پيشرفته‌تر اين دو لپ‌تاپ تا ۴۱۹۹ دلار نيز قيمت خورده‌اند. گفتني است پد لمسي و كيبورد از مواردي هستند كه به صورت پيش‌فرض روي لپ‌تاپ‌هاي مك‌بوك نصب شده‌اند و نيازي به خريد آن‌ها به صورت مجزا وجود ندارد.

نتيجه‌گيري در خصوص قيمت

اگر موضوع قيمت براي شما مسئله مهم‌تري نسبت به مشخصات سخت افزاري و موارد ديگر است، در اين صورت نسخه ۹.۷ اينچي آيپد مي‌تواند گزينه‌اي مقرون به صرفه براي شما باشد. حتي اگر برخي لوازم جانبي را نيز براي اين تبلت خريداري كنيد،‌ در اين صورت نهايتا فاكتوري ۶۰۰ دلاري را پرداخت خواهيد كرد. اما اين در حالي است كه ارزان‌ترين نسخه از مك‌بوك با قيمت ۱۲۹۹ دلار به فروش مي‌رسد. بررسي تخصصي موبايل

مشاهده مطلب: مقايسه كامل آيپد و آيپد پرو با مك‌بوك و مك‌بوك پرو

منبع: موبايلستان

بازدید : 349
11 زمان : 1399:2

همراه من نام اپليكيشن بسيار كاربردي شركت همراه اول براي خدمات رساني هرچه بهتر به كاربران اين اپراتور است كه ضمن صرفه جويي در زمان و هزينه‌ي كاربران، قادر است خدمات كابردي بسياري را به آن ها ارائه كند. با موبايلستان همراه باشيد تا در كنار معرفي اين اپليكيشن به بررسي ببيشتر اين برنامه بپردازيم.

بررسي اپليكيشن همراه من كه يكي از اپليكيشن‌هاي خدماتي در زمينه سرويس‌هاي مربوط به شركت همراه‌ اول است توانسته بخوبي نيازهاي كاربران اين برنامه را برطرف كند. پيش‌تر كساني كه از سيم كارت‌هاي همراه اول استفاده مي‌كردند مجبور بودند براي استفاده از خدماتي كه شركت همراه اول ارائه مي‌كند، بصورت حضوري به دفاتر خدمات ارتباطي مراجعه كنند اما اپراتور همراه اول كه هميشه در خدمات رساني و تامين آسايش كاربرانش پيشرو بوده، با طراحي و ارائه برنامه همراه من، بار ديگر نشان داد جلب رضايت كاربران و فراهم نمودن بستري امن و آسان براي خدمات رساني در اولويت كار اين شركت قرار دارد. بررسي برنامه همراه من

موبايلستان با اين اپليكيشن توانايي ارائه اكثر خدمات مورد نياز كاربران را داراست. خدماتي كه بر اساس فزوني استفاده طبقه بندي شده‌اند مانند: مانند مشاهده قبض، پرداخت قبض، خريد و مشاهده بسته‌‌هاي اينترنتي و …

به محض نصب و شروع استفاده از اين برنامه٬ همراه اول يك بسته اينترنتي هديه با حجم ۱ گيگابايت را براي كاربر در نظر مي‌گيرد. بعد از پشت سر نهادن مراحل اوليه و ايجاد اكانت كه ساده و بدون پيچيدگي‌هاي خاصي است مي‌توان از خدمات اين برنامه استفاده كرد.

پرداخت صورتحساب

گرچه با حذف قبض هاي كاغذي گامي بزرگ در پيشرفت فناوري و پرداخت غير حضوري صورت حساب‌ها برداشته شد اما حضور در كنار دستگاه‌ي خودپرداز و يا استفاده از اپليكيشن‌هاي بانكي هنوز هم براي بسياري از مردم مشكل است. بررسي برنامه همراه من اپليكيشن همراه من با به نمايش گذاشتن اطلاعات كامل قبوض ميان‌دوره و پايان‌دوره، گزينه هايي براي پرداخت سريع و آسان آن را نيز فراهم نموده كه سهولت استفاده از آن بسيار بيشتر از ساير برنامه هاي بانكي است. همچنين كاربراني كه به دليل بدهي سيم‌كارتشان قطع يا يك‌طرفه شده نيز مي‌توانند در مدت‌ زماني اندك ارتباط خود با شبكه را مجددا برقرار كنند. يكي ديگر از قسمت هاي جالبي كه در اين بخش از برنامه‌ي همراه من طراحي شده است، مديريت هزينه‌ها براي كنترل و كاهش آن هاست.

حالا كه حرف از صورت حساب و پرداخت قبوض است، بهتر است يكي ديگر از قابليت‌هاي مالي برنامه همراه من را نيز معرفي كنيم:بررسي برنامه همراه من

تقسيط بدهي

قابليت تقسيط بدهي كه مختص سيم كارت‌هاي دائمي همراه اول است، در بررسي برنامه همراه من يك‌بار در سال انجام مي‌گيرد. با استفاده از اين قابليت كاربران مي‌توانند بدهي خود را در دو قسط پرداخت كرده و بدون آن‌كه نياز به تسويه كامل باشد، از سيم‌كارت خود استفاده كنند.

مشاهده مطلب:

منبع: موبايلستان

بازدید : 322
11 زمان : 1399:2

God of War يكي از بازي‌هاي معروف و محبوب دنياي گيمينگ محسوب مي‌شود كه تاكنون در سه نسخه مختلف طراحي و عرضه شده است. اين بازي طرفداران زيادي دارد كه براي اجراي ورژن جديد آن صبورانه منتظر بوده‌اند. كمتر از چهار روز از عرضه بازي God of War گذشته است و كنار همه واكنش‌هايي كه كاربران نسبت به اين بازي از خود نشان داده‌اند، شاهد نقد و بررسي‌هاي تخصصي اين بازي از سوي منتقدان حرفه‌اي بوده‌ايم كه كاملا منصفانه به موارد متعددي اشاره كرده‌اند.

موبايلستان دنياي فناوري و تكنولوژي فقط باعث راحتي بيشتر زندگي كاربران نشده‌ است. بلكه بخشي از آن بازي‌هاي كامپيوتري يا بازي‌هاي كنسول‌هاي بازي هستند كه دري به دنيايي هيجان‌انگيز براي عاشقان گيم باز كرده است. اين حوزه از تكنولوژي، با خلق بازي‌هاي مختلف و فراهم آوردن امكان تجربه هيجانات جديد براي كاربران محبوبيت زيادي پيدا كرده است. سازندگان بازي‌ها نيز در اين زمينه كم نگذاشته‌اند و با طراحي و عرضه بازي‌هاي مختلف كاربران حرفه‌اي و گيمرها را خشنود كرده‌اند.

در اين حالت گمانه‌زني‌هاي متعددي درباره اين بازي، شخصيت‌هاي اصلي آن و محيطي كه بازي در آن جريان خواهد داشت، به گوش مي‌رسد. عكس‌هاي منتشر شده از اين بازي خبر از گرافيك بسيار بالا و محيط‌هاي هيجان‌انگيز جديدي مي‌دهد كه كاربران مي‌توانند در طول مراحل مختلف بازي آن‌ها را تجربه كنند. استوديو سازنده بازي با خلق محيطي جذاب و حرفه‌اي، كاربران را به دنيايي واقعي مي‌برد كه در آن كريتوس و پسرش آترئوس آماده هستند تا سفري جديد و پرخطر در مكان‌هاي ناشناخته و پر رمز و رازي را تجربه كنند.

بازي God of War برخلاف نسخه‎هاي پيشين كه در يونان باستان جريان داشت، اين بار در سرزمين‌هاي ديگري و در پيرامون افسانه‌هاي نورس به وقوع مي‌پيوندد .موبايلستان در اين نسخه، آترئوس پسر كريتوس او را همراهي خواهد كرد. البته بايد گفت آترئوس فقط به عنوان همراه و همسفر كنار پدرش حضور ندارد. بلكه در طي مراحل مختلف بازي با كمان خود او را همراهي و حمايت مي‌كند. همچنين پسر كريتوس، نسبت به درك و فهم زبان نورس از پدر خود توانايي بيشتري داشته و در حل مسائل و معماهاي پيش رو نقش مهمي ايفا خواهد كرد. در واقع مي‌توان گفت اين نسخه از بازي God of War با معرفي و حضور پسر كريتوس هيجان و حس و حال جديدتري پيدا كرده است. ارتباط برقرار كردن كاربران بازي با آترئوس به سادگي انجام مي‌پذيرد. چرا كه اين شخصيت نظير پدرش، موجودي راسخ، سرسخت و جنگجويي قابل تحسين است كه به خوبي هنرهاي رزمي خود را در صحنه‌هاي مبارزه به نمايش مي‌گذارد.

شروع بازي God of War

در ابتداي بازي كاربران با تصويري از شخصيت اصلي اين بازي، كريتوس و پسرش آترئوس روبه‌رو مي‌شوند كه وسط يك درياچه مه گرفته در قايقي نشسته‌اند و به سخنان موجود هولناكي كه وسط درياچه زندگي مي‌كند، درباره خدايان نورس گوش مي‌دهند. او به نقل شايعات مختلف درباره خدايان نورس براي اين پدر و پسر مشغول است. كريتوس و آترئوس نيز جز براي چند سوال گاه و بي‌گاه كه به درك بهتر حرف‌هاي او كمك مي‌كند سخنان او را قطع نمي‌كنند. اين سر عظيم‌الجثه، با كمي چاشني حيله‌گري، شايعات مختلف را به گوش كريتوس و آترئوس مي‌رساند. حالا اين دو شخصيت مي‌دانند مسيري سخت، طاقت‌فرسا و پر خطر را پيش رو دارند.

God of War

كريتوس، در اين نسخه از بازي نقش يك پدر را به خوبي ايفا مي‌كند. او ظاهر پخته‌تري دارد و به وضوح نسبت به پسرش محتاطانه‌تر عمل مي‌كند. موبايلستان گرچه در اين نسخه از بازي هم كريتوس جنگجويي حرفه‌اي و خشن خواهد بود، اما نسبت به پيش آرام‌تر شده و كاملا در نقش يك پدر جا افتاده است. همسر دوم او يعني مادر آترئوس به تازگي مرده است و كريتوس تصميم دارد خاكستر پيكر او را به بالاترين قله كوهستان منتقل كند.

در اين صحنه از بازي، نمايي كلي از شخصيت كريتوس نمايان است كه با تبر قرمز هميشگيش خود را آماده جنگ‌هاي پيش رو كرده، تا بتواند آرزوي خود براي رساندن خاكستر پيكر همسرش به قله كوه را تحقق بخشد. در همين نقطه سفر پدر و پسر آغاز شده و داستان بازي كليد مي‌خورد.

موجودات افسانه‌اي مختلف در بازي

سازندگان بازي God of War در اين نسخه نيمه خداي محبوب كريتوس را با الف‌ها، ترول‌ها، سربازان وحشي، و ساير موجودات اسطوره‌اي رو‌به‌رو كرده‌اند. اين شخصيت اصلي در نسخه چهارم God of War قادر است حركات بيشتري انجام دهد. مثلا با پرتاب تبر خود مي‌تواند قابليت‌هاي مختلف جنگي آن را به نمايش بگذارد و جمجمه دشمنانش را خرد كند. كريتوس مي‌تواند نظير يك بوكسور حرفه‌اي بجنگد و صحنه‌هاي مبارزه هيجان‌انگيزي را براي كاربران خلق كند. بنابراين گيمرها، نبايد نسبت به لحظات جنگي اين بازي نگراني داشته باشند و مي‌توانند بازي پر شوري را تجربه كنند.

به طور كل مي‌توان گفت شخصيت‌هاي فرعي مختلفي در اين نسخه از بازي God of War حضور دارند كه با نقش‌هاي طولاني يا كوتاه در مسير بازي تاثير گذاشته و تغييرات مختلفي در ماجراي سفر و پيشبرد داستان اين پدر و پسر ايجاد مي‌كنند. برخي از اين شخصيت‌ها به عنوان راهنما در طول مسير بازي مواردي را به اين دو مسافر گوشزد مي‌كنند و بقيه آن‌ها در نقش دشمنان مختلف، سعي در نابودي كريتوس و آترئوس دارند كه در جنگ‌هاي سنگين و مهيبي با آن‌ها رو‌به‌رو مي‌شوند.

تغييرات مختلف بازي God of War

سازندگان بازي God of War در اين نسخه تغييرات چشمگيري ايجاد كرده‌اند كه واكنش‌هاي مختلفي از سوي منتقدان به همراه داشته است. گرچه در نهايت بايد گفت همه سايت‌هاي معتبر بازي در جهان و همه منتقدان به كيفيت بي‌نظير بازي، داستان هيجان‎انگيز و قابليت‌هاي جذاب آن اعتراف كرده‎ و امتياز بالايي به آن داده‌اند. اين منتقدان با بررسي تغييرات نسخه جديد God of War، به موارد مختلفي اشاره كرده‌اند كه مهم‌ترين آن‌ها را در ادامه بررسي خواهيم كرد

مشاهده مطلب: داستان بازي ۴ God of War و تمام نكات منحصربفرد آن

منبع: موبايلستان

بازدید : 324
11 زمان : 1399:2

God of War يكي از بازي‌هاي معروف و محبوب دنياي گيمينگ محسوب مي‌شود كه تاكنون در سه نسخه مختلف طراحي و عرضه شده است. اين بازي طرفداران زيادي دارد كه براي اجراي ورژن جديد آن صبورانه منتظر بوده‌اند. كمتر از چهار روز از عرضه بازي God of War گذشته است و كنار همه واكنش‌هايي كه كاربران نسبت به اين بازي از خود نشان داده‌اند، شاهد نقد و بررسي‌هاي تخصصي اين بازي از سوي منتقدان حرفه‌اي بوده‌ايم كه كاملا منصفانه به موارد متعددي اشاره كرده‌اند.

موبايلستان دنياي فناوري و تكنولوژي فقط باعث راحتي بيشتر زندگي كاربران نشده‌ است. بلكه بخشي از آن بازي‌هاي كامپيوتري يا بازي‌هاي كنسول‌هاي بازي هستند كه دري به دنيايي هيجان‌انگيز براي عاشقان گيم باز كرده است. اين حوزه از تكنولوژي، با خلق بازي‌هاي مختلف و فراهم آوردن امكان تجربه هيجانات جديد براي كاربران محبوبيت زيادي پيدا كرده است. سازندگان بازي‌ها نيز در اين زمينه كم نگذاشته‌اند و با طراحي و عرضه بازي‌هاي مختلف كاربران حرفه‌اي و گيمرها را خشنود كرده‌اند.

در اين حالت گمانه‌زني‌هاي متعددي درباره اين بازي، شخصيت‌هاي اصلي آن و محيطي كه بازي در آن جريان خواهد داشت، به گوش مي‌رسد. عكس‌هاي منتشر شده از اين بازي خبر از گرافيك بسيار بالا و محيط‌هاي هيجان‌انگيز جديدي مي‌دهد كه كاربران مي‌توانند در طول مراحل مختلف بازي آن‌ها را تجربه كنند. استوديو سازنده بازي با خلق محيطي جذاب و حرفه‌اي، كاربران را به دنيايي واقعي مي‌برد كه در آن كريتوس و پسرش آترئوس آماده هستند تا سفري جديد و پرخطر در مكان‌هاي ناشناخته و پر رمز و رازي را تجربه كنند.

بازي God of War برخلاف نسخه‎هاي پيشين كه در يونان باستان جريان داشت، اين بار در سرزمين‌هاي ديگري و در پيرامون افسانه‌هاي نورس به وقوع مي‌پيوندد .موبايلستان در اين نسخه، آترئوس پسر كريتوس او را همراهي خواهد كرد. البته بايد گفت آترئوس فقط به عنوان همراه و همسفر كنار پدرش حضور ندارد. بلكه در طي مراحل مختلف بازي با كمان خود او را همراهي و حمايت مي‌كند. همچنين پسر كريتوس، نسبت به درك و فهم زبان نورس از پدر خود توانايي بيشتري داشته و در حل مسائل و معماهاي پيش رو نقش مهمي ايفا خواهد كرد. در واقع مي‌توان گفت اين نسخه از بازي God of War با معرفي و حضور پسر كريتوس هيجان و حس و حال جديدتري پيدا كرده است. ارتباط برقرار كردن كاربران بازي با آترئوس به سادگي انجام مي‌پذيرد. چرا كه اين شخصيت نظير پدرش، موجودي راسخ، سرسخت و جنگجويي قابل تحسين است كه به خوبي هنرهاي رزمي خود را در صحنه‌هاي مبارزه به نمايش مي‌گذارد.

شروع بازي God of War

در ابتداي بازي كاربران با تصويري از شخصيت اصلي اين بازي، كريتوس و پسرش آترئوس روبه‌رو مي‌شوند كه وسط يك درياچه مه گرفته در قايقي نشسته‌اند و به سخنان موجود هولناكي كه وسط درياچه زندگي مي‌كند، درباره خدايان نورس گوش مي‌دهند. او به نقل شايعات مختلف درباره خدايان نورس براي اين پدر و پسر مشغول است. كريتوس و آترئوس نيز جز براي چند سوال گاه و بي‌گاه كه به درك بهتر حرف‌هاي او كمك مي‌كند سخنان او را قطع نمي‌كنند. اين سر عظيم‌الجثه، با كمي چاشني حيله‌گري، شايعات مختلف را به گوش كريتوس و آترئوس مي‌رساند. حالا اين دو شخصيت مي‌دانند مسيري سخت، طاقت‌فرسا و پر خطر را پيش رو دارند.

God of War

كريتوس، در اين نسخه از بازي نقش يك پدر را به خوبي ايفا مي‌كند. او ظاهر پخته‌تري دارد و به وضوح نسبت به پسرش محتاطانه‌تر عمل مي‌كند. موبايلستان گرچه در اين نسخه از بازي هم كريتوس جنگجويي حرفه‌اي و خشن خواهد بود، اما نسبت به پيش آرام‌تر شده و كاملا در نقش يك پدر جا افتاده است. همسر دوم او يعني مادر آترئوس به تازگي مرده است و كريتوس تصميم دارد خاكستر پيكر او را به بالاترين قله كوهستان منتقل كند.

در اين صحنه از بازي، نمايي كلي از شخصيت كريتوس نمايان است كه با تبر قرمز هميشگيش خود را آماده جنگ‌هاي پيش رو كرده، تا بتواند آرزوي خود براي رساندن خاكستر پيكر همسرش به قله كوه را تحقق بخشد. در همين نقطه سفر پدر و پسر آغاز شده و داستان بازي كليد مي‌خورد.

موجودات افسانه‌اي مختلف در بازي

سازندگان بازي God of War در اين نسخه نيمه خداي محبوب كريتوس را با الف‌ها، ترول‌ها، سربازان وحشي، و ساير موجودات اسطوره‌اي رو‌به‌رو كرده‌اند. اين شخصيت اصلي در نسخه چهارم God of War قادر است حركات بيشتري انجام دهد. مثلا با پرتاب تبر خود مي‌تواند قابليت‌هاي مختلف جنگي آن را به نمايش بگذارد و جمجمه دشمنانش را خرد كند. كريتوس مي‌تواند نظير يك بوكسور حرفه‌اي بجنگد و صحنه‌هاي مبارزه هيجان‌انگيزي را براي كاربران خلق كند. بنابراين گيمرها، نبايد نسبت به لحظات جنگي اين بازي نگراني داشته باشند و مي‌توانند بازي پر شوري را تجربه كنند.

به طور كل مي‌توان گفت شخصيت‌هاي فرعي مختلفي در اين نسخه از بازي God of War حضور دارند كه با نقش‌هاي طولاني يا كوتاه در مسير بازي تاثير گذاشته و تغييرات مختلفي در ماجراي سفر و پيشبرد داستان اين پدر و پسر ايجاد مي‌كنند. برخي از اين شخصيت‌ها به عنوان راهنما در طول مسير بازي مواردي را به اين دو مسافر گوشزد مي‌كنند و بقيه آن‌ها در نقش دشمنان مختلف، سعي در نابودي كريتوس و آترئوس دارند كه در جنگ‌هاي سنگين و مهيبي با آن‌ها رو‌به‌رو مي‌شوند.

تغييرات مختلف بازي God of War

سازندگان بازي God of War در اين نسخه تغييرات چشمگيري ايجاد كرده‌اند كه واكنش‌هاي مختلفي از سوي منتقدان به همراه داشته است. گرچه در نهايت بايد گفت همه سايت‌هاي معتبر بازي در جهان و همه منتقدان به كيفيت بي‌نظير بازي، داستان هيجان‎انگيز و قابليت‌هاي جذاب آن اعتراف كرده‎ و امتياز بالايي به آن داده‌اند. اين منتقدان با بررسي تغييرات نسخه جديد God of War، به موارد مختلفي اشاره كرده‌اند كه مهم‌ترين آن‌ها را در ادامه بررسي خواهيم كرد

مشاهده مطلب: داستان بازي ۴ God of War و تمام نكات منحصربفرد آن

منبع: موبايلستان

بازدید : 343
11 زمان : 1399:2

جي بي ال يك برند آمريكايي است كه با طراحي، توليد و توزيع جهاني اسپيكر هاي باكيفيت با كاربري‌هاي مختلف، توانسته است به شهرت و محبوبيت بالايي دست پيدا كند. بي‌شك هيچ چيز بيشتر از تجربه كاربري رضايت بخش، تاييد كيفيت محصولات و خدمات يك كمپاني نخواهد بود.

جي بي ال اسپيكرهاي مختلفي براي كاربري‌هاي گوناگون طراحي كرده است. بنابراين كاربران زيادي از نوجوانان عاشق موسيقي گرفته تا كاربران حرفه‌اي كه در حوزه موسيقي فعاليت مي‌كنند، از مشتريان و طرفداران JBL هستند. اما اسپيكرهاي جي بي ال هم با همه توانمندي، دوام، كارايي و كيفيت خود ممكن است در اثر سهل انگاري و استفاده نادرست كاربران دچار آسيب و صدمات جدي شوند.

يكي از ايرادات رايج اسپيكرهاي حرفه‌اي جي بي ال نظير مدل‌هاي PRX، JRX، SRX و EON سوختگي اسپيكر است. با توجه به نوع كاربري اين اسپيكرها، اغلب كاربران اين اسپيكرها را به آمپلي فاير متصل مي‌كنند تا صداي خروجي مطلوبي از اسپيكر ديافت كنند. اما استفاده از آمپلي فاير براي هر بلندگو و اسپيكري نيازمند رعايت قوانين و قواعد خاصي است. در اثر عدم رعايت اين قوانين، طبيعتا اسپيكر آسيب خواهد بود.

كاربران بايد براي استفاده از اين اسپيكرها، توان خروجي آن‌ها را در نظر بگيرند. سپس متناسب با توان خروجي بلندگوي جي بي ال، بايد آمپلي فاير مناسبي براي آن تهيه كنند. براي مثال د صورتي كه توان خروجي اسپيكر حدود 250 باشد، يك جفت اسپيكر 250 واتي را بايد به آمپلي فايري با توان 500 وات متصل كرد. عدم رعايت اين نكته و بالاتر بودن توان آمپلي فاير از اسپيكرها، باعث سوختگي اسپيكرهايJBL مي‌شود. در صورت چنين آسيبي، كاربران بايد براي تعمير اسپيكر JBL به مراكز تخصصي تعمير سيستم‌هاي صوتي و تصويري مراجعه كنند.

برخي ديگر از انواع اسپيكرهاي جي بي ال، مدل‌هاي اسپيكرهاي پورتابل، بلوتوثي و قابل حمل هستند. اسن بلندگوها نيز به دليل نوع كاربري خود همواره در معرض خطرات مختلف نظير افتادن، سقوط، ضربه و فشار هستند. برخي از انواع اسپيكرهاي JBL نيز در برابر آب مقاومت ندارند. اسپيكرهاي بلوتوثي و پورتابل، عموما در اثر سهل انگاري كاربر آسيب خواهند ديد. مثلا از دست كاربر مي‌افتند، ضربه مي‌خورند يا در مجاورت آب و رطوبت قرار مي‌گيرند. در صورتي كه اين اسپيكرها آسيب ببينند، تعمير آن‌ها به دست كاربران عادي غير ممكن بوده و براي تعمير اسپيكر جي بي ال بايد به متخصصان فني تعمير دستگاه‌هاي صوتي مراجعه كرد.

يكي از بهترين و تخصصي‌ترين مراكز تعمير دستگاه‌هاي صوتي و تصوير مركز تعميرات و گارانتي آروند است. اين مجموعه با همكاري جمعي از متخصصان داخل و خارج از كشور در حوزه تعمير تخصصي دستگاه‌هاي جي بي ال فعال است. آروند با تامين قطعات يدكي اورجينال و با همكاري متخصصان و مهندسان فني انواع دستگاه‌هاي جي بي ال، اسپيكرهاي حرفه‌اي ، بلوتوثي، پورتابل، ساندبار و... را تعمير مي‌كند.



منبع: سايت آروند فراز مهرگان

بازدید : 327
11 زمان : 1399:2

اسپيكرهاي بلوتوثي با حذف محدوديت‌هاي سيم، امكان استفاده از بلندگو را در هر شرايط محيطي فراهم كرده‌اند. اين دستگاه‌ها كه از محبوب‌ترين دستگاه‌ها ديجيتالي هستند، سفر به دل طبيعت و كوير، پيكنيك، مهماني‌ها و جشن‌هاي كوچك يا حتي انجام كارهاي روزانه در خانه و محل كار را براي همه افراد خوشايندتر كرده‌اند. چرا كه با استفاده از آن‌ها، كاربران بدون محدوديت مي‌توانند به موسيقي دلخواه خود گوش دهند. بلندگوهاي تعبيه شده روي گوشي هوشمند، تبلت يا حتي لپ تاپ به خوبي و كيفيت اسپيكرهاي شارژي و اسپيكرهاي بلوتوثي نيست. به همين دليل هيچ يك از آن‌ها نمي‌توانند جايگزين خوبي براي اسپيكرهاي وايرلس باشند.

اما بلندگوهاي بي سيم كنار همه مزايا و ويژگي‌هاي كاربردي كه در اختيار كاربران قرار مي‌دهند، نگراني‌ها و دغدغه‌هايي نيز براي كاربران به همراه دارند. چرا كه اسپيكرهاي شارژي نسبت به بلندگوهاي بزرگ كه در جاي ثابت قرار مي‌گيرند بيشتر در معرض آسيب و خطرات مختلف هستند.

رطوبت

لذت بردن از موسيقي هنگام شنا، حمام و كنار دريا يا رودخانه، يكي از بهترين حس‌هاي دنيا را براي هر فردي فراهم مي‌كند. اما در صورتي كه اسپيكر شارژي شما در برابر آب و رطوبت مقاومت نداشته باشد، اين لذت به خسارت جدي اسپيكر بلوتوثي منتهي خواهد شد. آب و رطوبت، باعث سوختگي ياراز كار افتادگي قطعات داخلي اسپيكر مي‌شود. چرا كه بخشي از اين قطعات نسبت به آب حساس هستند و در صورت مرطوب شدن كاملا از كار مي‌افتند. در صورت آسيب بلندگو در برابر رطوبت، بايد نسبت به تعمير اسپيكر بلوتوثي در مراكز تخصصي تعمير اين دستگاه‌ها اقدام كرد.

ضربه

سهل‌انگاري در استفاده از اسپيكرهاي شارژي، مهم‌ترين عامل آسيب اين اسپيكرها است. بلندگوهاي وايرس، نظير هر دستگاه ديگري، نسبت به ضربه حساس هستند. افتادن از ارتفاع، برخورد با اجسام محكم، تكان‌هاي شديد و افتادن ساير اجسام روي اسپيكر از رايج‌ترين دلايل آسيب اين اسپيكرهاي بلوتوثي به شمار مي‌آيد. اگر كاربران اسپيكر خود را در محل امن و دور از دسترس كودكان قرار دهند، عمر مفيد كاركرد آن را افزايش داده‌اند. اين ايراد با صداهاي اضافه حين پخش موزيك خود را نشان مي‌دهد. گاهي نيز با تكان دادن اسپيكر صداي ممكن است صداهاي اضافه‌اي شنيده شود. براي تشخيص دقيق ايراد دستگاه و تعمير اسپيكر شارژي بهترين انتخاب، كمك گرفتن از متخصصان اين حوزه است.

صدمه به درگاه شارژ

طبق آمار مركز تعميرات تخصصي آروند ، بسياري از اسپيكرهاي بلوتوثي حين شارژ آسيب مي‌بينند. اين حالت زماني پيش مي‌آيد كه كاربر اسپيكر وايرلس خود را به كابل شارژ متصل مي‌كند تا شارژ شود. اما محل قرارگيري اسپيكر حين شارژ نامناسب است. براي مثال اسپيكر در محل بي ثباتي نظير لب ميز و پنجره قرار داده مي‌شود. گاهي نيز پيش مي‌آِيد هنگامي كه اسپيكر در شارژ است، روي زمين قرار داده مي‌شود و احتمال له شدن، ضربه خوردن و كشيده شدن كابل شارژ به وجود مي‌آيد.

با چنين آسيب‌هايي، درگاه شارژ از قسمت داخل آسيب ديده و ارتباط آن با باتري قطع مي‌شود. در نتيجه، اسپيكر ديگر شارژ نخواهد شد.

آروند فراز مهرگان ، توانمند در تعمير اسپيكر بلوتوثي

آسيب ديدن و از كار افتادن اسپيكرهاي بلوتوثي، اغلب قابل تعمير و اصلاح است. اما به شرط آن كه به متخصصان اين حوزه مراجعه شود. گارانتي آروند يكي از مراكز تخصصي تعمير اسپيكر شارژي است كه با همكاري متخصصان با تجربه، به كارگيري ابزار و دستگاه‌هاي حرفه‌اي و استفاده از قطعات يدكي اورجينال، اسپيكرهاي بلوتوثي ، شارژي و بي‌سيم برندهاي مختلف به ويژه JBL را به بهترين نحو ممكن تعمير مي‌كند.

براي دريافت مشاوره يا طرح سوال درباره تعمير اسپيكر بلوتوثي با واحد فني مجموعه آروند (02166381006-7) تماس بگيريد.

تعداد صفحات : 35

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 2046
  • بازدید کلی : 215050
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی