loading...

اخبار مركز آموز هاي عالي آزاد خبر

اخبار مركز آموز هاي عالي آزاد خبر

بازدید : 264
11 زمان : 1399:2

هدف « جادوي صدا » تكريم پيشكسوتان عرصه دوبله است حسين حسين خاني تهيه كننده در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه و مسابقه تلويزيوني « جادوي صدا » گفت : بعد از تغييرات مديريتي، آقاي پورمحمدي معاون سيما و ميرحسيني مدير شبكه سه، ايده اوليه برنامه را مطرح كردند . هدف اين برنامه تكريم و تجليل از پيشكسوتان عرصه دوبله است. وي ادامه داد : فروردين 94 با من صحبت كردند و با فراخواني كه در سايت شبكه سه داديم، 8000 نفر براي اين مسابقه ثبت نام كردند و 12 فيلم دو دقيقه اي را براي دوبله در سايت قرار داديم و طي چهار ماه داوري حدود 200 نفر را انتخاب كرديم و بعد از يك هفته كلاس، 54 نفر براي مسابقه جلوي دوربين تلويزيوني انتخاب و حاضر شدند. تهيه كننده اين برنامه عنوان كرد : يك ماه براي افراد انتخاب شده، كارگاه آموزشي با حضور سعيد مظفري برگزار كرديم كه بخش هايي از آن را در برنامه پخش مي كنيم و شركت كنندگان به دو گروه 27 نفره آقا و خانم تقسيم شدند . بعد از مرحله اول 9 نفر به مرحله يك چهارم نهايي راه پيدا كردند و در نيمه نهايي، 3 خانم و 3 آقا حضور دارند و در فينال از هر گروه دو نفر حضور خواهند داشت. وي تصريح كرد : اما قبل از برگزاري فينال براي آن ها كلاس آموزشي برگزار كرديم. وي در خصوص استقبال مردم از اين برنامه بيان كرد : تصور چنين استقبالي را از طرف شركت كنندگان نداشتيم؛ اما مديران اعلام كردند كه علاقه مندان اين رشته بسيار هستند و با اين برنامه مي توانند خودشان را محك بزنند . در هر برنامه از يكي از پيشكسوتان عرصه دوبله تجليل و تكريم مي كنيم . همچنين يادي از درگذشتگان اين عرصه مي كنيم . با اين برنامه تلاش مي كنيم قدرداني براي عزيزان عرصه دوبله داشته باشيم.

مسابقه جادوي صدا ثبت نام براي مسابقه دوبله جادوي صدا ثبت نام در جادوي صدا

وي عنوان كرد : داوري آقايان به عهده خانم غزنوي، مريم رمضان پور و منوچهر والي زاده است . براي خانم ها هم مريم شيرزاد، منوچهر زنده دل داوري اصلي را برعهده دارند . همچنين از ديگر داوران اين برنامه جلال مقامي، بهرام زند، زهره شكوفنده و محمود قنبري هستند. حسين خاني خاطرنشان كرد : در پايان از از اعتماد مديران شبكه، آقاي كريمان فارسيجاني مدير دوبلاژ و عوامل برنامه « جادوي صدا » تشكر مي كنم. سعيد مظفري كه مديريت كارگاه آموزشي مسابقه « جادوي صدا » را به عهده داشته، معتقد است برگزاري مسابقه در حوزه دوبله حتما جذاب است اما اگر قرار باشد از بين شركت كنندگان افرادي وارد دنياي دوبله شوند، لازم است فرصت آموزش و تمرين بيشتر براي برگزيدگان فراهم شود.اين پيشكسوت عرصه دوبله، درباره شركت كنندگان در مسابقه « جادوي صدا » گفت : در ميان آن ها افرادي با توانايي هاي متفاوت ديدم، اما مساله اصلي اينجا بود كه بسياري از آن ها نقش هايي را دوبله مي كردند كه متناسب با صدايشان نبود به نظرم بهتر است اين افراد در كنار هنرمندان دوبله اين حرفه را بياموزند و به مرور زمان با تمرين هاي مناسب حرفه اي بشوند.به اعتقاد مظفري در چنين مسابقه اي، جايزه و برنده شدن ملاك نيست و شركت كنندگان ترجيح مي دهند جذب بازار كار شوند و اين جز با تمرين و تلاش مستمر به نتيجه نمي رسد. مسابقه جادوي صدا ثبت نام براي مسابقه دوبله جادوي صدا ثبت نام در جادوي صدا تست بازيگري پرويز شهبازي براي فيلم جديدش/علاقمندان دختر ۱۷ تا ۲۱ سال اين فرصت را از دست ندهند

پرويز شهبازي سه سال بعد از درام موفق “دربند” اين روز ها درگير پيش توليد تازه ترين كارش “نسيم” است.

به گزارش سينماژورنال تهيه كنندگي فيلم تازه شهبازي را مسعود ردايي است كه به تازگي توليد يك كمدي به نام “سه بيگانه در سرزمين ناشناخته” را انجام داده بود.

ردايي به شدت به فيلمنامه “نسيم” شهبازي علاقه پيدا كرده است و از همين سرگرم جمع آوري ابزار و لوازم موردنياز براي توليد است.

انتخاب دو بازيگر دختر با تست بازيگري

شهبازي در “نسيم” نيز به مانند ديگر كارهايش قصد دارد بازيگران نقش اصلي را كه دو دختر هستند از ميان چهره هاي ناشناخته علاقمند به بازيگري انتخاب كند.وي به همراه گروهش با برگزاري يك سري تست بازيگري، بازيگران نقش اول را كه بايد در رده سني ۱۷ تا ۲۱ سال هستند انتخاب خواهد كرد.تاكنون حضور هومن بهمنش به عنوان تصويربردار و مجيد گودرزي به عنوان مدير توليد قطعي شده است.“نسيم” داستان يك سرباز آمريكايي است كه از روي يك ناو آمريكايي به خليج فارس افتاده و موج او را به ساحل ايران انداخته است . يك مرد جنوبي اين سرباز زخمي را پيدا و مدتي از او نگه داري مي كند و بعد به اقتضاي داستان به عنوان يك دوست او را به سمت تهران مي برد.در اين سفر سرباز آمريكايي با دو دختر برخورد مي كند و به واسطه آن ها با فرهنگ و مردم ايران آشنا مي شود . اين سرباز در تهران دوستان جديدي مي يابد و براي پيدا كردن راه حلي براي رفتن به آمريكا از آن ها كمك مي گيرد.تجربه نشان داده كه حاصل كار شهبازي در “نسيم” هم مطمئنا در حد و اندازه هاي آثار قبلي او “دربند” و “عيار۱۴” خواهد بود و البته كه درست مانند “دربند” كه چهره اي نو به نام نازنين بياتي با آن به سينما معرفي شد و اين روز ها پركار هم هست بازيگراني كه براي “نسيم” انتخاب ميشوند هم خواهند توانست خيلي زود به بازيگراني قابل اعتماد در سينماي ايران بدل شوند.پس علاقمندان دختر بازيگري كه در محدوده سني ۱۷ تا ۲۱ سال هستند اين فرصت را از دست ندهند و حتما اگر در خود استعدادي مي بينند به سراغ تست شهبازي بروند.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

چه كساني به مرحله نهايي خنداننده شو مي رسند؟ شب گذشته برنامه خندوانه ميزبان شركت كننده هاي استندآپ كمدي بود. در ابتداي برنامه احسان كرمي آراي مردمي برگزيدگان مرحله دوم خنداننده شو را اعلام كرد. از ميان 12 نفر مرحله دوم، هفت نفر « رضا بهمني، محمد معتضدي، علي ضيايي، سيده مريم كشفي، مجيد افشاري، ميثم درويشان پور، سيده زينب موسوي » به طور مستقيم به مرحله بعد راه پيدا كردند . همچنين، فرهاد معين زاده و بهنام قاسمي حذف شدند. البته از بين سه نفر حسين شاهرخ نيا، آرزو صراف رضايي و بهزادقديانلو قرار است يك نفر ديگر هم به همراه هفت نفر به مرحله سوم راه پيدا كنند. در اين مرحله سيده مريم كشفي با806/818، ميثم درويشان پور با 781/861 و مجيد افشاري با 734/089 بيشترين رأي را كسب كردند. شب گذشته حسين شاهرخ نيا، آرزو صراف رضايي و بهزادقديانلو براي رسيدن به مرحله بعدي استندآپ كمدي اجرا كردند. بهزادقديانلو پيرامون تست بازيگري استندآپ اجرا كرد و مربيان نسبت به اجراي او نظرات خوبي داشتند. آرزو صراف رضايي پيرامون موضوع خواهر شوهر استندآپ خود را اجرا كرد و مربيان نسبت به اجراي او نظراتي مبني بر تكراري بودن موضوع داشتند اما فرم و طراحي را خوب دانستند. حسين شاهرخ نيا نيز استندآپ خود را درباره فضاي مجازي اجرا كرد كه مورد قبول مربيان قرار گرفت. قرار است مخاطبان از بين اين سه نفر يك نفر را انتخاب كنند. در بخش پاياني احسان كرمي قرعه كشي مرحله سوم را انجام داد . در اين مرحله چهار گروه دو نفري مسابقه خنداننده شو را برگزار خواهند كرد. اعضاي اين چهار گروه عبارتند از : گروه اول ميثم درويشان پور، سيده زينب موسوي- گروه دوم سيد مريم كشفي و برگزيده سه نفر باقي مانده- گروه سوم رضا بهمني، محمد معتضدي و گروه چهارم مجيد افشاري، علي ضيايي

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

شب گذشته برنامه دورهمي ميزبان مهرداد صديقيان بازيگر سينما و تلويزيون بود

اين بازيگر درباره ورود خود به عرصه بازيگري بيان كرد : از كودكي تئاتر مدرسه و غيرحرفه اي بازي مي كردم . هميشه روزنامه و مجله سينمايي مي خواندم . در خانواده ما كسي در اين حوزه فعاليت نداشت اما من علاقه بسياري داشتم تا اينكه در يكي از روزنامه ها آگهي تست بازيگري ديدم، بعد از تماس و هماهنگي رفتم و تست دادم يكي از آن ها به من گفت كه در دفتر ديگري براي پروژه اي تست مي گيرند من آنجا هم تست دادم. وي ادامه داد : فردا به من زنگ زدند و دو پروژه هم براي نقش اصلي قبول شدم . خدا را شكر مي كنم كه اين اتفاق برايم افتاد . با فيلم سينمايي « عصر جمعه » به كارگرداني مونا زندي و تهيه كنندگي جهانگير مؤثري كار خود را شروع كردم و بعد از اين فيلم در « اتوبوس شب » بازي كردم.بازيگر سريال « مدينه » عنوان كرد : بعد از فيلم « اتوبوس شب » پبشنهاد زيادي داشتم اما زماني بود كه من از دوره نوجواني به جواني تغييراتي در خود مي ديدم . در انتخاب هاي خود وسواس دارم اما اشتباهاتي هم داشتم. البته در فيلم « اتوبوس شب » حس و حالي داشتم كه بعد اين سال ها هنوز تجربه نكردم . در ضمن من تجربه بازي كنار مرحوم شكيبايي داشتم كه بهترين تجربه بازيگري من بود.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

تست دوبله بهترين راه ورود يه دنياي صداپيشگي

تست دوبله,آموزش دوبله, تست گويندگي و اجرا,آموزش گويندگي و اجرا

وقتي صحبت از دوبلوري، گويندگي يا مجري گري مي شود يك علامت سوال در ذهن خيلي از دوستداران اين هنر ها پيش مي آيد كه من چه خصوصياتي بايد داشته باشم تا بتوانم براي ورود به اين عرصه اقدام كنم؟ اين مطلب پاسخي به اين سوال ماست. بديهي است كه داشتن صداي خوب مربوط به ژنتيك است و كسي صدا را به وجود نمي آورد . اگر اين صدا خوب باشد كه نعمت بزرگي به حساب مي آيد ولي هر صداي قابل قبولي را مي توان پرورش داد تا به حد ايده آل برسد . به طور مثال، كسي كه خوب ويولن مي نوازد از بدو تولد كه نمي توانسته اين كار را انجام دهد و حتما تحت آموزش قرار گرفته و به كمك تمرين و البته با استعدادي كه در او بوده توانسته خوب بنوازد . صدا هم همين طور است يك فرد علاقه مند مي تواند با آموزش صحيح، تمرين و مهارت به موفقيت برسد. تست دوبله,آموزش دوبله, تست گويندگي و اجرا,آموزش گويندگي و اجرا به جرات مي توان گفت كه آموزش گويندگي و تست دوبله در اين راستا نقش مهم و اساسي دارد البته آموزشي كه تاثيرگذار باشد و بتواند هنرجو را به سمت پيشرفت سوق دهد چون به گفته استادان، بوده اند كساني كه از صداي متفاوتي برخوردار بوده اند و وارد كار شده اند ولي به دليل نداشتن مهارت و تكنيك لازم خيلي زود از كار بيرون آمده اند يا عده اي كه خيلي پشتكار و علاقه داشته اند، بعد از اين كه متوجه شده اند نمي توانند بدون داشتن تكنيك به كار خود ادامه دهند به آموزشگاه ها مراجعه كرده و شروع به يادگيري اصولي دوبله و گويندگي كرده اند . پس اگر احساس مي كنيد علاقه و صداي قابل قبولي داريد مي توانيد از آموزشگاه هاي هنري كه اين رشته ها را دارند تست دوبله دهيد و يادگيري گويندگي و اجرا و دوبله را شروع كنيد. تست دوبله,آموزش دوبله, تست گويندگي و اجرا,آموزش گويندگي و اجرا به تازگي به دليل علاقه و استقبال جوانان به مجري گيري، گويندگي و دوبلوري شاهد به وجود آمدن موسسات زيادي در گوشه و كنار شهر هستيم كه تبليغات آن ها را مي توان در خيابان ها، مطبوعات يا به در و ديوار ديد كه بعضي از آن ها با استفاده از نام گويندگان و دوبلوران معروف و صاحب نام مي خواهند، گوي رقابت را از ديگران بربايند اما با گرفتن شهريه هاي چندصدهزار توماني ممكن است وعده هاي شان را عملي نكنند . نورپردازي، فضاي آموزشي، تجهيزات آموزشي، ساعت هاي آموزشي، اتاق فرمان و استوديو و مهم تر از همه سطح معلومات و تجربه مربيان را مي توان جزو فاكتورهاي اساسي براي انتخاب يك آموزشگاه خوب و استاندارد قرار داد، پس براي انتخاب آموزشگاه بايد دقت كرد . مركز آموزش هاي عالي آزاد خبر يكي از بهترين گزينه ها در اين راستا است. پس از انتخاب آموزشگاه توسط فرد علاقه مند حالا نوبت آموزشگاه است كه به عنوان يك كاتاليزور عمل كند . به اين صورت كه از هنرجويان يك تست صدا به عمل مي آيد و به هر يك از آن ها متني داده مي شود تا بخوانند و تست گيرنده كه معمولا از اساتيد متبحر است افرادي را كه صداي قابل قبولي دارند را انتخاب مي كند تا در دوره هاي آموزشي شركت كنند . بسياري از صدا ها خوب هستند و هيچ گاه نمي توان 2 نفر را با صداي كاملا مشابه پيدا كرد و براي گويندگي اين صداي واقعي خود فرد است كه بهترين است و به وسيله تست دوبله اين توانايي مشخص مي شود . بعضي از علاقه مندان تلاش مي كنند تا صداي خود را شبيه گويندگان سرشناس كنند تا از اين راه صداي خود را موجه جلوه دهند كه اين اشتباه بزرگي است . زيرا اول مخاطبان متوجه اين امر شده و دوم اين كه فرد نمي تواند طبيعي باشد و از تمام پتانسيل هاي موجود در خود استفاده كند. تست دوبله,آموزش دوبله, تست گويندگي و اجرا,آموزش گويندگي و اجرا

تست گويندگي - تست گويندگي - تست گويندگي - مريم شيرزاد - تست بازيگري - كلاس آموزش - تست دوبله - تست بازيگري - دوره ها - مجري گري - بازيگري - بازيگر - بازيگر - هنرجويان - آموزش - آموزش - آموزشي - كارگاه - كلاس - كارگاه - هنرمند - هنر - نور - مجري - صدا - سينما - تلويزيون - تصوير - تست - تبليغات - بازيگري - اجرا - دوره - دوبله -
هدف « جادوي صدا » تكريم پيشكسوتان عرصه دوبله است حسين حسين خاني تهيه كننده در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون گروه فرهنگي باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه و مسابقه تلويزيوني « جادوي صدا » گفت : بعد از تغييرات مديريتي، آقاي پورمحمدي معاون سيما و ميرحسيني مدير شبكه سه، ايده اوليه برنامه را مطرح كردند . هدف اين برنامه تكريم و تجليل از پيشكسوتان عرصه دوبله است. وي ادامه داد : فروردين 94 با من صحبت كردند و با فراخواني كه در سايت شبكه سه داديم، 8000 نفر براي اين مسابقه ثبت نام كردند و 12 فيلم دو دقيقه اي را براي دوبله در سايت قرار داديم و طي چهار ماه داوري حدود 200 نفر را انتخاب كرديم و بعد از يك هفته كلاس، 54 نفر براي مسابقه جلوي دوربين تلويزيوني انتخاب و حاضر شدند. تهيه كننده اين برنامه عنوان كرد : يك ماه براي افراد انتخاب شده، كارگاه آموزشي با حضور سعيد مظفري برگزار كرديم كه بخش هايي از آن را در برنامه پخش مي كنيم و شركت كنندگان به دو گروه 27 نفره آقا و خانم تقسيم شدند . بعد از مرحله اول 9 نفر به مرحله يك چهارم نهايي راه پيدا كردند و در نيمه نهايي، 3 خانم و 3 آقا حضور دارند و در فينال از هر گروه دو نفر حضور خواهند داشت. وي تصريح كرد : اما قبل از برگزاري فينال براي آن ها كلاس آموزشي برگزار كرديم. وي در خصوص استقبال مردم از اين برنامه بيان كرد : تصور چنين استقبالي را از طرف شركت كنندگان نداشتيم؛ اما مديران اعلام كردند كه علاقه مندان اين رشته بسيار هستند و با اين برنامه مي توانند خودشان را محك بزنند . در هر برنامه از يكي از پيشكسوتان عرصه دوبله تجليل و تكريم مي كنيم . همچنين يادي از درگذشتگان اين عرصه مي كنيم . با اين برنامه تلاش مي كنيم قدرداني براي عزيزان عرصه دوبله داشته باشيم.

مسابقه جادوي صدا ثبت نام براي مسابقه دوبله جادوي صدا ثبت نام در جادوي صدا

وي عنوان كرد : داوري آقايان به عهده خانم غزنوي، مريم رمضان پور و منوچهر والي زاده است . براي خانم ها هم مريم شيرزاد، منوچهر زنده دل داوري اصلي را برعهده دارند . همچنين از ديگر داوران اين برنامه جلال مقامي، بهرام زند، زهره شكوفنده و محمود قنبري هستند. حسين خاني خاطرنشان كرد : در پايان از از اعتماد مديران شبكه، آقاي كريمان فارسيجاني مدير دوبلاژ و عوامل برنامه « جادوي صدا » تشكر مي كنم. سعيد مظفري كه مديريت كارگاه آموزشي مسابقه « جادوي صدا » را به عهده داشته، معتقد است برگزاري مسابقه در حوزه دوبله حتما جذاب است اما اگر قرار باشد از بين شركت كنندگان افرادي وارد دنياي دوبله شوند، لازم است فرصت آموزش و تمرين بيشتر براي برگزيدگان فراهم شود.اين پيشكسوت عرصه دوبله، درباره شركت كنندگان در مسابقه « جادوي صدا » گفت : در ميان آن ها افرادي با توانايي هاي متفاوت ديدم، اما مساله اصلي اينجا بود كه بسياري از آن ها نقش هايي را دوبله مي كردند كه متناسب با صدايشان نبود به نظرم بهتر است اين افراد در كنار هنرمندان دوبله اين حرفه را بياموزند و به مرور زمان با تمرين هاي مناسب حرفه اي بشوند.به اعتقاد مظفري در چنين مسابقه اي، جايزه و برنده شدن ملاك نيست و شركت كنندگان ترجيح مي دهند جذب بازار كار شوند و اين جز با تمرين و تلاش مستمر به نتيجه نمي رسد. مسابقه جادوي صدا ثبت نام براي مسابقه دوبله جادوي صدا ثبت نام در جادوي صدا تست بازيگري پرويز شهبازي براي فيلم جديدش/علاقمندان دختر ۱۷ تا ۲۱ سال اين فرصت را از دست ندهند

پرويز شهبازي سه سال بعد از درام موفق “دربند” اين روز ها درگير پيش توليد تازه ترين كارش “نسيم” است.

به گزارش سينماژورنال تهيه كنندگي فيلم تازه شهبازي را مسعود ردايي است كه به تازگي توليد يك كمدي به نام “سه بيگانه در سرزمين ناشناخته” را انجام داده بود.

ردايي به شدت به فيلمنامه “نسيم” شهبازي علاقه پيدا كرده است و از همين سرگرم جمع آوري ابزار و لوازم موردنياز براي توليد است.

انتخاب دو بازيگر دختر با تست بازيگري

شهبازي در “نسيم” نيز به مانند ديگر كارهايش قصد دارد بازيگران نقش اصلي را كه دو دختر هستند از ميان چهره هاي ناشناخته علاقمند به بازيگري انتخاب كند.وي به همراه گروهش با برگزاري يك سري تست بازيگري، بازيگران نقش اول را كه بايد در رده سني ۱۷ تا ۲۱ سال هستند انتخاب خواهد كرد.تاكنون حضور هومن بهمنش به عنوان تصويربردار و مجيد گودرزي به عنوان مدير توليد قطعي شده است.“نسيم” داستان يك سرباز آمريكايي است كه از روي يك ناو آمريكايي به خليج فارس افتاده و موج او را به ساحل ايران انداخته است . يك مرد جنوبي اين سرباز زخمي را پيدا و مدتي از او نگه داري مي كند و بعد به اقتضاي داستان به عنوان يك دوست او را به سمت تهران مي برد.در اين سفر سرباز آمريكايي با دو دختر برخورد مي كند و به واسطه آن ها با فرهنگ و مردم ايران آشنا مي شود . اين سرباز در تهران دوستان جديدي مي يابد و براي پيدا كردن راه حلي براي رفتن به آمريكا از آن ها كمك مي گيرد.تجربه نشان داده كه حاصل كار شهبازي در “نسيم” هم مطمئنا در حد و اندازه هاي آثار قبلي او “دربند” و “عيار۱۴” خواهد بود و البته كه درست مانند “دربند” كه چهره اي نو به نام نازنين بياتي با آن به سينما معرفي شد و اين روز ها پركار هم هست بازيگراني كه براي “نسيم” انتخاب ميشوند هم خواهند توانست خيلي زود به بازيگراني قابل اعتماد در سينماي ايران بدل شوند.پس علاقمندان دختر بازيگري كه در محدوده سني ۱۷ تا ۲۱ سال هستند اين فرصت را از دست ندهند و حتما اگر در خود استعدادي مي بينند به سراغ تست شهبازي بروند.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

چه كساني به مرحله نهايي خنداننده شو مي رسند؟ شب گذشته برنامه خندوانه ميزبان شركت كننده هاي استندآپ كمدي بود. در ابتداي برنامه احسان كرمي آراي مردمي برگزيدگان مرحله دوم خنداننده شو را اعلام كرد. از ميان 12 نفر مرحله دوم، هفت نفر « رضا بهمني، محمد معتضدي، علي ضيايي، سيده مريم كشفي، مجيد افشاري، ميثم درويشان پور، سيده زينب موسوي » به طور مستقيم به مرحله بعد راه پيدا كردند . همچنين، فرهاد معين زاده و بهنام قاسمي حذف شدند. البته از بين سه نفر حسين شاهرخ نيا، آرزو صراف رضايي و بهزادقديانلو قرار است يك نفر ديگر هم به همراه هفت نفر به مرحله سوم راه پيدا كنند. در اين مرحله سيده مريم كشفي با806/818، ميثم درويشان پور با 781/861 و مجيد افشاري با 734/089 بيشترين رأي را كسب كردند. شب گذشته حسين شاهرخ نيا، آرزو صراف رضايي و بهزادقديانلو براي رسيدن به مرحله بعدي استندآپ كمدي اجرا كردند. بهزادقديانلو پيرامون تست بازيگري استندآپ اجرا كرد و مربيان نسبت به اجراي او نظرات خوبي داشتند. آرزو صراف رضايي پيرامون موضوع خواهر شوهر استندآپ خود را اجرا كرد و مربيان نسبت به اجراي او نظراتي مبني بر تكراري بودن موضوع داشتند اما فرم و طراحي را خوب دانستند. حسين شاهرخ نيا نيز استندآپ خود را درباره فضاي مجازي اجرا كرد كه مورد قبول مربيان قرار گرفت. قرار است مخاطبان از بين اين سه نفر يك نفر را انتخاب كنند. در بخش پاياني احسان كرمي قرعه كشي مرحله سوم را انجام داد . در اين مرحله چهار گروه دو نفري مسابقه خنداننده شو را برگزار خواهند كرد. اعضاي اين چهار گروه عبارتند از : گروه اول ميثم درويشان پور، سيده زينب موسوي- گروه دوم سيد مريم كشفي و برگزيده سه نفر باقي مانده- گروه سوم رضا بهمني، محمد معتضدي و گروه چهارم مجيد افشاري، علي ضيايي

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

شب گذشته برنامه دورهمي ميزبان مهرداد صديقيان بازيگر سينما و تلويزيون بود

اين بازيگر درباره ورود خود به عرصه بازيگري بيان كرد : از كودكي تئاتر مدرسه و غيرحرفه اي بازي مي كردم . هميشه روزنامه و مجله سينمايي مي خواندم . در خانواده ما كسي در اين حوزه فعاليت نداشت اما من علاقه بسياري داشتم تا اينكه در يكي از روزنامه ها آگهي تست بازيگري ديدم، بعد از تماس و هماهنگي رفتم و تست دادم يكي از آن ها به من گفت كه در دفتر ديگري براي پروژه اي تست مي گيرند من آنجا هم تست دادم. وي ادامه داد : فردا به من زنگ زدند و دو پروژه هم براي نقش اصلي قبول شدم . خدا را شكر مي كنم كه اين اتفاق برايم افتاد . با فيلم سينمايي « عصر جمعه » به كارگرداني مونا زندي و تهيه كنندگي جهانگير مؤثري كار خود را شروع كردم و بعد از اين فيلم در « اتوبوس شب » بازي كردم.بازيگر سريال « مدينه » عنوان كرد : بعد از فيلم « اتوبوس شب » پبشنهاد زيادي داشتم اما زماني بود كه من از دوره نوجواني به جواني تغييراتي در خود مي ديدم . در انتخاب هاي خود وسواس دارم اما اشتباهاتي هم داشتم. البته در فيلم « اتوبوس شب » حس و حالي داشتم كه بعد اين سال ها هنوز تجربه نكردم . در ضمن من تجربه بازي كنار مرحوم شكيبايي داشتم كه بهترين تجربه بازيگري من بود.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

تست دوبله بهترين راه ورود يه دنياي صداپيشگي

تست دوبله,آموزش دوبله, تست گويندگي و اجرا,آموزش گويندگي و اجرا

وقتي صحبت از دوبلوري، گويندگي يا مجري گري مي شود يك علامت سوال در ذهن خيلي از دوستداران اين هنر ها پيش مي آيد كه من چه خصوصياتي بايد داشته باشم تا بتوانم براي ورود به اين عرصه اقدام كنم؟ اين مطلب پاسخي به اين سوال ماست. بديهي است كه داشتن صداي خوب مربوط به ژنتيك است و كسي صدا را به وجود نمي آورد . اگر اين صدا خوب باشد كه نعمت بزرگي به حساب مي آيد ولي هر صداي قابل قبولي را مي توان پرورش داد تا به حد ايده آل برسد . به طور مثال، كسي كه خوب ويولن مي نوازد از بدو تولد كه نمي توانسته اين كار را انجام دهد و حتما تحت آموزش قرار گرفته و به كمك تمرين و البته با استعدادي كه در او بوده توانسته خوب بنوازد . صدا هم همين طور است يك فرد علاقه مند مي تواند با آموزش صحيح، تمرين و مهارت به موفقيت برسد. تست دوبله,آموزش دوبله, تست گويندگي و اجرا,آموزش گويندگي و اجرا به جرات مي توان گفت كه آموزش گويندگي و تست دوبله در اين راستا نقش مهم و اساسي دارد البته آموزشي كه تاثيرگذار باشد و بتواند هنرجو را به سمت پيشرفت سوق دهد چون به گفته استادان، بوده اند كساني كه از صداي متفاوتي برخوردار بوده اند و وارد كار شده اند ولي به دليل نداشتن مهارت و تكنيك لازم خيلي زود از كار بيرون آمده اند يا عده اي كه خيلي پشتكار و علاقه داشته اند، بعد از اين كه متوجه شده اند نمي توانند بدون داشتن تكنيك به كار خود ادامه دهند به آموزشگاه ها مراجعه كرده و شروع به يادگيري اصولي دوبله و گويندگي كرده اند . پس اگر احساس مي كنيد علاقه و صداي قابل قبولي داريد مي توانيد از آموزشگاه هاي هنري كه اين رشته ها را دارند تست دوبله دهيد و يادگيري گويندگي و اجرا و دوبله را شروع كنيد. تست دوبله,آموزش دوبله, تست گويندگي و اجرا,آموزش گويندگي و اجرا به تازگي به دليل علاقه و استقبال جوانان به مجري گيري، گويندگي و دوبلوري شاهد به وجود آمدن موسسات زيادي در گوشه و كنار شهر هستيم كه تبليغات آن ها را مي توان در خيابان ها، مطبوعات يا به در و ديوار ديد كه بعضي از آن ها با استفاده از نام گويندگان و دوبلوران معروف و صاحب نام مي خواهند، گوي رقابت را از ديگران بربايند اما با گرفتن شهريه هاي چندصدهزار توماني ممكن است وعده هاي شان را عملي نكنند . نورپردازي، فضاي آموزشي، تجهيزات آموزشي، ساعت هاي آموزشي، اتاق فرمان و استوديو و مهم تر از همه سطح معلومات و تجربه مربيان را مي توان جزو فاكتورهاي اساسي براي انتخاب يك آموزشگاه خوب و استاندارد قرار داد، پس براي انتخاب آموزشگاه بايد دقت كرد . مركز آموزش هاي عالي آزاد خبر يكي از بهترين گزينه ها در اين راستا است. پس از انتخاب آموزشگاه توسط فرد علاقه مند حالا نوبت آموزشگاه است كه به عنوان يك كاتاليزور عمل كند . به اين صورت كه از هنرجويان يك تست صدا به عمل مي آيد و به هر يك از آن ها متني داده مي شود تا بخوانند و تست گيرنده كه معمولا از اساتيد متبحر است افرادي را كه صداي قابل قبولي دارند را انتخاب مي كند تا در دوره هاي آموزشي شركت كنند . بسياري از صدا ها خوب هستند و هيچ گاه نمي توان 2 نفر را با صداي كاملا مشابه پيدا كرد و براي گويندگي اين صداي واقعي خود فرد است كه بهترين است و به وسيله تست دوبله اين توانايي مشخص مي شود . بعضي از علاقه مندان تلاش مي كنند تا صداي خود را شبيه گويندگان سرشناس كنند تا از اين راه صداي خود را موجه جلوه دهند كه اين اشتباه بزرگي است . زيرا اول مخاطبان متوجه اين امر شده و دوم اين كه فرد نمي تواند طبيعي باشد و از تمام پتانسيل هاي موجود در خود استفاده كند. تست دوبله,آموزش دوبله, تست گويندگي و اجرا,آموزش گويندگي و اجرا

تست گويندگي - تست گويندگي - تست گويندگي - مريم شيرزاد - تست بازيگري - كلاس آموزش - تست دوبله - تست بازيگري - دوره ها - مجري گري - بازيگري - بازيگر - بازيگر - هنرجويان - آموزش - آموزش - آموزشي - كارگاه - كلاس - كارگاه - هنرمند - هنر - نور - مجري - صدا - سينما - تلويزيون - تصوير - تست - تبليغات - بازيگري - اجرا - دوره - دوبله -
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 35

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 29
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 2737
  • بازدید کلی : 215741
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی