loading...

اخبار مركز آموز هاي عالي آزاد خبر

اخبار مركز آموز هاي عالي آزاد خبر

بازدید : 289
11 زمان : 1399:2

راه هاي برآورده شدن آرزوي بازيگري

روزنه هاي ورود به دنياي بازيگري

عليرضا اخلاقي منتقد، فيلمنامه نويس و كارگردان سريال هاي تلويزيوني در اين زمينه مي گويد : بازيگري يك علاقه است . حتي بسياري از افراد كه نه اصول بازيگري را مي شناسند و نه مي توانند واژه بازيگري را روي كاغذ بنويسند، به بازيگري علاقه دارند . واقعيت اين است كه علاقه مندان بازيگري بسيارند و طبيعي است هر روزه بر تعداد متقاضيان به بازيگري افزوده شود . اخلاقي مي گويد : رويه هاي مختلفي براي ورود افراد به بازيگري وجود دارد . دسته اول كساني هستند كه تحصيلات دانشگاهي دارند و با دنياي هنر آشنا مي شوند . دسته دوم افرادي اند كه در كلاس هاي آزاد بازيگري شركت مي كنند و دسته سوم هم شامل افرادي است كه متكي بر شانس، رابطه و متأسفانه بواسطه مسائل مالي وارد اين حوزه مي شوند . البته در بين افرادي كه به وسيله آشنا وارد مي شوند، افراد مستعدي وجود دارند و نمي توان به طور مطلق به ناكارآمدي آن ها رأي داد . در ميان افراد علاقه مند بازيگري، ممكن است دسته اي از افراد باشند كه شرايط ديگري داشته باشند . يعني دوره ديده و داراي تجربه بازيگري باشند . از سوي ديگر، ما در سينما و تلويزيون افرادي را هم مي شناسيم كه حتي بدون آموزش قبلي، سوپراستار شده اند اما استعداد آن را داشته اند . ما ورزشكاران، خوانندگان و افراد مختلفي را مي شناسيم كه فقط به دليل برخورداري از چهره يا بر اساس يك اتفاق وارد اين حرفه شده اند . از اين بين، عده اي استعداد داشتند و ماندند و عده اي هم به دليل مستعد نبودن رفتند . روزي به يكي از همين علاقه مندان بازيگري گفتم شما فقط نبايد به ستاره هايي مثل نيكي كريمي و مهتاب كرامتي فكر كنيد، در حالي كه به ازاي هركدام از آنها، صد بازيگر و نابازيگر سوخته اند تا چنين ستاره هايي به وجود آمده اند . ملزومات ماندگاري در بازيگري اين منتقد در ادامه مي گويد : در سال هاي اخير تعداد بازيگران داراي پيشينه تئاتري و آموزش در رشته هاي هنري رو به رشد است . بعضي افراد حتي دوره كارگرداني گذرانده اند و الان مشغول فيلمبرداري وتصويربرداري هستند . در واقع تعداد افرادي كه در رشته هنر فعاليت مي كنند، روز به روز در حال افزايش است . نابازيگران هم بالاخره به نحوي وارد مي شوند اما مسأله مهم در اين بين، ماندگاري است . بازيگران براي ماندگاري نياز به استعداد، پشتكار، كسب تجربه و آموزش دارند . ممكن است افرادي استعداد نداشته باشند و دوره هاي طولاني دانشگاهي را آموزش ببينند ولي در نهايت كامل نمي شوند . عكس اين قضيه هم صادق است؛ عده اي هم هستند كه استعداد دارند و آموزش نديده اند اما بايد آموزش ببينند و به تجربه برسند و آنجاست كه ارزش تجربه در كنار بقيه نشانه ها آشكار مي شود . فردي كه استعداد نداشته باشد و وارد اين حرفه شود، در واقع وقت خود را تلف مي كند و شايد نهايتا بازيگر متوسطي براي ايفاي نقش هاي دست پايين شود.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

درآمد بازيگران؛ از شايعه تا واقعيت اين فيلمنامه نويس و كارگردان در ادامه صحبت هاي خود مي گويد : افرادي كه در دنياي هنر و شاخه هاي هنر تصوير حضور دارند، شرايط مساوي ندارند . نمي شود انتظار داشت همه به يك اندازه سود ببرند و مساوات هميشه عدالت نيست . عدالت آن است كه فرد براساس تلاش و تأثيري كه در آن اثر مي گذارد، دستمزد بگيرد . ما در شاخه هاي مختلف هنر در مجموع بعضي مسائل را ناديده مي گيريم . يك فيلمنامه نويس در كشورهاي ديگر ارزش بسياري دارد و همه مي دانند تا فيلمنامه نباشد، بازيگران نمي توانند به تنهايي براي نجات يك كار تلويزيوني يا سينمايي كاري انجام دهند، بنابراين يكي از پايه هاي اصلي، فيلمنامه است؛ اما در كشور ما كمتر به آن ب ها داده مي شود . البته علت اين رويه نيز مشخص است . در سينماي ايران، بازيگر مانند ويترين موفقيت يك فيلم عمل مي كند و به همين دليل، بيشتر به آن ب ها مي دهند . سينما براي ماندگاري نياز به سرمايه و پول دارد و براي اين كه بتواند به خود متكي باشد، مجبور است عناصر فروش را در نظر بگيرد . بازيگر نيز يكي از اين عناصر است و تماشاگر را جذب مي كند.

وظايف جامعه در قبال هنرمندان اخلاقي مي گويد : بايد جايگاه هنرمند را تشخيص دهيم و شرايط را به گونه اي فراهم كنيم كه هنرمندان واقعي به ميزان توانايي خود، بيشتر رشد كنند . از سوي ديگر زندگي آن ها بايد بگونه اي تأمين باشد كه به فكر اين مسائل نباشند . بازيگري، مثل شغل هاي ديگر است اما در رشته هنر و بازيگري، چون فرد ديده مي شود و به شكل الگو درمي آيد، بايد مراقب رفتار اجتماعي خود باشد.يكي از روش هاي ماندگاري هم اين است كه بازيگر با رفتار اجتماعي صحيح براي ديگران ارج و قرب داشته باشد . توصيه ها و ترفند ها اين نويسنده مي گويد : به همه علاقه مندان بازيگري توصيه مي كنم تحصيل را فراموش نكنند . تحصيلات دانشگاهي سبب مي شود برخوردمان با پديده ها متفاوت شود . اگر در رشته هنر تحصيل نكرده ايد، دوره هاي آموزشهنري را حتما ببينيد و اين آموزش بسيار مهم است . قبل از آن استعداد خودمان را بايد بسنجيم و بررسي كنيم در چه رشته هنري استعداد داريم . اگر مي توانيم فيلمنامه نويس خوبي باشيم، نبايد به دنبال بازيگري برويم . بايد براي رسيدن به مقصود و بازيگر شدن در ايران پشتكار داشته باشيم تا براي مقابله با مشكلات بجنگيم، چون هميشه راه برايمان باز نيست.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

چگونه بازيگر شويم؟

حرفه بازيگري آن قدر جذابيت دارد كه خاطر خواهانش حاضرند به آب و آتش بزنند تا به خواسته شان برسند . راه هاي مختلفي براي بازيگر شدن در ايران وجود دارد اما براي هيچ كدام تضمين قطعي وجود ندارد و نمي توان آن را به عنوان راه صددرصد مطمئن، معرفي كرد . ۱- اما اولين راه آشنايي با هنر بازيگري، تحصيل در هنرستان يا در دانشگاه است . علاقه مندان مي توانند در كنكور رشته هنر شركت و تحصيلاتشان را در رشته بازيگري دنبال كنند . علاوه بر اين در هنرستان يكي از گرايش هاي رشته نمايش، بازيگري است كه علاقه مندان مي توانند اين رشته را انتخاب كنند . ۲- دومين راه كه بسياري از افراد آن را انتخاب مي كنند؛ثبت نام در كلاس ها و دوره هاي بازيگري است كه هم در شهرستان ها و هم در تهران برگزار مي شود . در تهران، مدرسان برخي كلاس هاي بازيگري، چهره هاي معروف هستند . درباره كلاس هاي بازيگري حرف و حديث زياد است اما نكته مهم براي ثبت نام در اين كلاس ها تشخيص آموزشگاه هاي معتبر از آموزشگاه هايي است كه صرفا براي كسب منفعت باز شده اند و بيشتر شبيه دكان هايي هستند كه در نهايت يك مدرك بازيگري هم مي دهند!

مركز آموزش هاي آزاد دانشكده خبر, مدرسه عالي رسانه اقدام به برگزاري كلاس ها و دوره هاي تخصصي بازيگري با حضور اساتيد مجرب در اين زمينه نموده است . دوره تخصصي بازگري در سه دوره ارئه مي شود و پس از اتمام دوره گواهينامه پايان دوره از طرف دانشكده خبر ( وابسته به خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران ) و مدرسه عالي رسانه اعطا مي شود . با توجه به تاثير بالاي كلاس هاي بازيگري و مدرك ارائه شده انتخاب آموزشگاه مناسب و مطمئن از اهميت ويژه اي برخوردار است.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

۳- سومين و سخت ترين راه كار كردن در گروه هاي تئاتر و آشنايي با كارگردانان و دست اندركاران معتبر است كه البته مرتبط شدن با چهره هاي معروف ممكن است براي همه افراد به راحتي ممكن نباشد . ۴- اما غير از اين شيوه ها، گاهي گروه هاي فيلمسازي و كارگردانان مطرح براي جذب بازيگر آگهي مي دهند . توجه كنيد كه اين اتفاق هميشه و به وفور رخ نمي دهد و برخي از اين آگهي ها، توسط افراد سودجو و به قصد سوءاستفاده چاپ و توزيع مي شود . قبل از هر اقدامي يا پرداخت هزينه اي، حتما از صحت آگهي مطمئن شويد.

ستاره ها چطور بازيگر شدند؟

علاقه مندان به بازيگري كنجكاوند بدانند چهره هاي معروفي كه امروز در سينما و يا در تلويزيون حضور دارند، چطور بازيگر شدند . نحوه بازيگر شدن چند نفر از آن ها را با هم مرور مي كنيم : هانيه توسلي : دانش آموخته رشته ادبيات نمايشي است . كار بازيگري را از تئاتر شروع كرده است و بعد از آمدن از همدان بهتهران، در دفاتر سينمايي تست بازيگري داد تا اين كه در فيلم كوتاه « روي جاده نمناك » بازي كرد . او بعد از بازي در مجموعه تلويزيوني « غريبه » و فيلم « شام آخر » ، به بازيگري شناخته شده تبديل شد . ترانه عليدوستي : ستاره معروف اين روزها، در دوران دبيرستان در كلاس هاي بازيگري امين تارخ شركت كرد . بعد از اين كه توسط تارخ به صدرعاملي براي فيلم « من ترانه ۱۵ سال دارم » معرفي شد؛ كارش را شروع كرد . براي اولين حضورش در اين فيلم در نقش ترانه، موفق به كسب سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن شد . شهاب حسيني : كارش را ابتدا با گويندگي راديو و تئاتر دانشجويي شروع كرد . تحصيل در رشته روانشناسي را به دليل علاقه به بازيگري ر ها كرد . با اجراي متفاوت در برنامه « اكسيژن » مطرح و با بازي در سريال « پليس جوان » به عنوان يك هنرپيشهشناخته شد . بهرام رادان : او جزو معدود بازيگراني است كه از طريق كلاس هاي بازيگري وارد اين عرصه شدند . او دركلاس هاي بازيگري « هيوا فيلم » شركت كرد و پس از پر كردن فرم بازيگري در فيلم هاي سينمايي، فيلمنامه « شور عشق » به او داده شد . او در اين فيلم يكي از دو نقش اصلي بود.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

چه كساني به مرحله نهايي خنداننده شو مي رسند؟

شب گذشته برنامه خندوانه ميزبان شركت كننده هاي استندآپ كمدي بود . در ابتداي برنامه احسان كرمي آراي مردمي برگزيدگان مرحله دوم خنداننده شو را اعلام كرد . از ميان 12 نفر مرحله دوم، هفت نفر « رضا بهمني، محمد معتضدي، علي ضيايي، سيده مريم كشفي، مجيد افشاري، ميثم درويشان پور، سيده زينب موسوي » به طور مستقيم به مرحله بعد راه پيدا كردند . همچنين، فرهاد معين زاده و بهنام قاسمي حذف شدند . البته از بين سه نفر حسين شاهرخ نيا، آرزو صراف رضايي و بهزادقديانلو قرار است يك نفر ديگر هم به همراه هفت نفر به مرحله سوم راه پيدا كنند . در اين مرحله سيده مريم كشفي با806/818، ميثم درويشان پور با 781/861 و مجيد افشاري با 734/089 بيشترين رأي را كسب كردند . شب گذشته حسين شاهرخ نيا، آرزو صراف رضايي و بهزادقديانلو براي رسيدن به مرحله بعدي استندآپ كمدي اجرا كردند . بهزادقديانلو پيرامون تست بازيگري استندآپ اجرا كرد و مربيان نسبت به اجراي او نظرات خوبي داشتند . آرزو صراف رضايي پيرامون موضوع خواهر شوهر استندآپ خود را اجرا كرد و مربيان نسبت به اجراي او نظراتي مبني بر تكراري بودن موضوع داشتند اما فرم و طراحي را خوب دانستند . حسين شاهرخ نيا نيز استندآپ خود را درباره فضاي مجازي اجرا كرد كه مورد قبول مربيان قرار گرفت . قرار است مخاطبان از بين اين سه نفر يك نفر را انتخاب كنند . در بخش پاياني احسان كرمي قرعه كشي مرحله سوم را انجام داد . در اين مرحله چهار گروه دو نفري مسابقه خنداننده شو را برگزار خواهند كرد . اعضاي اين چهار گروه عبارتند از : گروه اول ميثم درويشان پور، سيده زينب موسوي- گروه دوم سيد مريم كشفي و برگزيده سه نفر باقي مانده- گروه سوم رضا بهمني، محمد معتضدي و گروه چهارم مجيد افشاري، علي ضيايي

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

مسابقه جادوي صدا

داوران مسابقه جادوي صدا

مسابقه جادوي صدا كاري از گروه اجتماعي شبكه سه سيماست كه طي آن بيش از 6500 علاقه مند به هنر دوبله ، توانايي خود را در معرض قضاوتكارشناسان باتجربه قرار دادند و در مرحله مقدماتي 175 نفر برگزيده شدند . سه پيشكسوت هنر دوبله كشور نيز چون چنگيز جليلوند ، نصرالله مدقالچي و مريم شيرزاد 80 نفربرگزيده را مورد ارزيابي قرار داده واز ميان آن ها 12 نفر انتخاب مي شوند . برگزيدگان اين مرحله با انتخاب پيشكسوتان به 3 گروه 4 نفره تقسيم مي شوند و به طور مجزا تحت آموزش قرار مي گيرند و به رقابت مي پردازند . از اين مرحله به بعد ، داوري با مخاطبان است كه پس از پخش هر برنامه، 72 ساعت فرصت دارند تا نظر خود را اعلام نمايند . در هر برنامه يك نفر حذف مي شود و اين روند ادامه خواهد داشت تا آن ها با راي مردم براي كسب عناوين اول تا سوم مسابقه "جادوي صدا " انتخاب شوند.

داوران اين مسابقه دوبلورها, گويندگان و پيش كسوتان هنر دوبله و گويندگي هستند

منوچهر والي زاده مينو غزنوي فريبا رمضان پور ژرژ پطرسي مريم شيرزاد منوچهر زنده دل سعيد مظفري نصرالله مدقالچي بهرام زند جلال مقامي شهلا ناظريانچنگيز جليلوند زهره شكوفنده حسين عرفاني

راه هاي برآورده شدن آرزوي بازيگري

روزنه هاي ورود به دنياي بازيگري

عليرضا اخلاقي منتقد، فيلمنامه نويس و كارگردان سريال هاي تلويزيوني در اين زمينه مي گويد : بازيگري يك علاقه است . حتي بسياري از افراد كه نه اصول بازيگري را مي شناسند و نه مي توانند واژه بازيگري را روي كاغذ بنويسند، به بازيگري علاقه دارند . واقعيت اين است كه علاقه مندان بازيگري بسيارند و طبيعي است هر روزه بر تعداد متقاضيان به بازيگري افزوده شود . اخلاقي مي گويد : رويه هاي مختلفي براي ورود افراد به بازيگري وجود دارد . دسته اول كساني هستند كه تحصيلات دانشگاهي دارند و با دنياي هنر آشنا مي شوند . دسته دوم افرادي اند كه در كلاس هاي آزاد بازيگري شركت مي كنند و دسته سوم هم شامل افرادي است كه متكي بر شانس، رابطه و متأسفانه بواسطه مسائل مالي وارد اين حوزه مي شوند . البته در بين افرادي كه به وسيله آشنا وارد مي شوند، افراد مستعدي وجود دارند و نمي توان به طور مطلق به ناكارآمدي آن ها رأي داد . در ميان افراد علاقه مند بازيگري، ممكن است دسته اي از افراد باشند كه شرايط ديگري داشته باشند . يعني دوره ديده و داراي تجربه بازيگري باشند . از سوي ديگر، ما در سينما و تلويزيون افرادي را هم مي شناسيم كه حتي بدون آموزش قبلي، سوپراستار شده اند اما استعداد آن را داشته اند . ما ورزشكاران، خوانندگان و افراد مختلفي را مي شناسيم كه فقط به دليل برخورداري از چهره يا بر اساس يك اتفاق وارد اين حرفه شده اند . از اين بين، عده اي استعداد داشتند و ماندند و عده اي هم به دليل مستعد نبودن رفتند . روزي به يكي از همين علاقه مندان بازيگري گفتم شما فقط نبايد به ستاره هايي مثل نيكي كريمي و مهتاب كرامتي فكر كنيد، در حالي كه به ازاي هركدام از آنها، صد بازيگر و نابازيگر سوخته اند تا چنين ستاره هايي به وجود آمده اند . ملزومات ماندگاري در بازيگري اين منتقد در ادامه مي گويد : در سال هاي اخير تعداد بازيگران داراي پيشينه تئاتري و آموزش در رشته هاي هنري رو به رشد است . بعضي افراد حتي دوره كارگرداني گذرانده اند و الان مشغول فيلمبرداري وتصويربرداري هستند . در واقع تعداد افرادي كه در رشته هنر فعاليت مي كنند، روز به روز در حال افزايش است . نابازيگران هم بالاخره به نحوي وارد مي شوند اما مسأله مهم در اين بين، ماندگاري است . بازيگران براي ماندگاري نياز به استعداد، پشتكار، كسب تجربه و آموزش دارند . ممكن است افرادي استعداد نداشته باشند و دوره هاي طولاني دانشگاهي را آموزش ببينند ولي در نهايت كامل نمي شوند . عكس اين قضيه هم صادق است؛ عده اي هم هستند كه استعداد دارند و آموزش نديده اند اما بايد آموزش ببينند و به تجربه برسند و آنجاست كه ارزش تجربه در كنار بقيه نشانه ها آشكار مي شود . فردي كه استعداد نداشته باشد و وارد اين حرفه شود، در واقع وقت خود را تلف مي كند و شايد نهايتا بازيگر متوسطي براي ايفاي نقش هاي دست پايين شود.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

درآمد بازيگران؛ از شايعه تا واقعيت اين فيلمنامه نويس و كارگردان در ادامه صحبت هاي خود مي گويد : افرادي كه در دنياي هنر و شاخه هاي هنر تصوير حضور دارند، شرايط مساوي ندارند . نمي شود انتظار داشت همه به يك اندازه سود ببرند و مساوات هميشه عدالت نيست . عدالت آن است كه فرد براساس تلاش و تأثيري كه در آن اثر مي گذارد، دستمزد بگيرد . ما در شاخه هاي مختلف هنر در مجموع بعضي مسائل را ناديده مي گيريم . يك فيلمنامه نويس در كشورهاي ديگر ارزش بسياري دارد و همه مي دانند تا فيلمنامه نباشد، بازيگران نمي توانند به تنهايي براي نجات يك كار تلويزيوني يا سينمايي كاري انجام دهند، بنابراين يكي از پايه هاي اصلي، فيلمنامه است؛ اما در كشور ما كمتر به آن ب ها داده مي شود . البته علت اين رويه نيز مشخص است . در سينماي ايران، بازيگر مانند ويترين موفقيت يك فيلم عمل مي كند و به همين دليل، بيشتر به آن ب ها مي دهند . سينما براي ماندگاري نياز به سرمايه و پول دارد و براي اين كه بتواند به خود متكي باشد، مجبور است عناصر فروش را در نظر بگيرد . بازيگر نيز يكي از اين عناصر است و تماشاگر را جذب مي كند.

وظايف جامعه در قبال هنرمندان اخلاقي مي گويد : بايد جايگاه هنرمند را تشخيص دهيم و شرايط را به گونه اي فراهم كنيم كه هنرمندان واقعي به ميزان توانايي خود، بيشتر رشد كنند . از سوي ديگر زندگي آن ها بايد بگونه اي تأمين باشد كه به فكر اين مسائل نباشند . بازيگري، مثل شغل هاي ديگر است اما در رشته هنر و بازيگري، چون فرد ديده مي شود و به شكل الگو درمي آيد، بايد مراقب رفتار اجتماعي خود باشد.يكي از روش هاي ماندگاري هم اين است كه بازيگر با رفتار اجتماعي صحيح براي ديگران ارج و قرب داشته باشد . توصيه ها و ترفند ها اين نويسنده مي گويد : به همه علاقه مندان بازيگري توصيه مي كنم تحصيل را فراموش نكنند . تحصيلات دانشگاهي سبب مي شود برخوردمان با پديده ها متفاوت شود . اگر در رشته هنر تحصيل نكرده ايد، دوره هاي آموزشهنري را حتما ببينيد و اين آموزش بسيار مهم است . قبل از آن استعداد خودمان را بايد بسنجيم و بررسي كنيم در چه رشته هنري استعداد داريم . اگر مي توانيم فيلمنامه نويس خوبي باشيم، نبايد به دنبال بازيگري برويم . بايد براي رسيدن به مقصود و بازيگر شدن در ايران پشتكار داشته باشيم تا براي مقابله با مشكلات بجنگيم، چون هميشه راه برايمان باز نيست.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

چگونه بازيگر شويم؟

حرفه بازيگري آن قدر جذابيت دارد كه خاطر خواهانش حاضرند به آب و آتش بزنند تا به خواسته شان برسند . راه هاي مختلفي براي بازيگر شدن در ايران وجود دارد اما براي هيچ كدام تضمين قطعي وجود ندارد و نمي توان آن را به عنوان راه صددرصد مطمئن، معرفي كرد . ۱- اما اولين راه آشنايي با هنر بازيگري، تحصيل در هنرستان يا در دانشگاه است . علاقه مندان مي توانند در كنكور رشته هنر شركت و تحصيلاتشان را در رشته بازيگري دنبال كنند . علاوه بر اين در هنرستان يكي از گرايش هاي رشته نمايش، بازيگري است كه علاقه مندان مي توانند اين رشته را انتخاب كنند . ۲- دومين راه كه بسياري از افراد آن را انتخاب مي كنند؛ثبت نام در كلاس ها و دوره هاي بازيگري است كه هم در شهرستان ها و هم در تهران برگزار مي شود . در تهران، مدرسان برخي كلاس هاي بازيگري، چهره هاي معروف هستند . درباره كلاس هاي بازيگري حرف و حديث زياد است اما نكته مهم براي ثبت نام در اين كلاس ها تشخيص آموزشگاه هاي معتبر از آموزشگاه هايي است كه صرفا براي كسب منفعت باز شده اند و بيشتر شبيه دكان هايي هستند كه در نهايت يك مدرك بازيگري هم مي دهند!

مركز آموزش هاي آزاد دانشكده خبر, مدرسه عالي رسانه اقدام به برگزاري كلاس ها و دوره هاي تخصصي بازيگري با حضور اساتيد مجرب در اين زمينه نموده است . دوره تخصصي بازگري در سه دوره ارئه مي شود و پس از اتمام دوره گواهينامه پايان دوره از طرف دانشكده خبر ( وابسته به خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران ) و مدرسه عالي رسانه اعطا مي شود . با توجه به تاثير بالاي كلاس هاي بازيگري و مدرك ارائه شده انتخاب آموزشگاه مناسب و مطمئن از اهميت ويژه اي برخوردار است.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

۳- سومين و سخت ترين راه كار كردن در گروه هاي تئاتر و آشنايي با كارگردانان و دست اندركاران معتبر است كه البته مرتبط شدن با چهره هاي معروف ممكن است براي همه افراد به راحتي ممكن نباشد . ۴- اما غير از اين شيوه ها، گاهي گروه هاي فيلمسازي و كارگردانان مطرح براي جذب بازيگر آگهي مي دهند . توجه كنيد كه اين اتفاق هميشه و به وفور رخ نمي دهد و برخي از اين آگهي ها، توسط افراد سودجو و به قصد سوءاستفاده چاپ و توزيع مي شود . قبل از هر اقدامي يا پرداخت هزينه اي، حتما از صحت آگهي مطمئن شويد.

ستاره ها چطور بازيگر شدند؟

علاقه مندان به بازيگري كنجكاوند بدانند چهره هاي معروفي كه امروز در سينما و يا در تلويزيون حضور دارند، چطور بازيگر شدند . نحوه بازيگر شدن چند نفر از آن ها را با هم مرور مي كنيم : هانيه توسلي : دانش آموخته رشته ادبيات نمايشي است . كار بازيگري را از تئاتر شروع كرده است و بعد از آمدن از همدان بهتهران، در دفاتر سينمايي تست بازيگري داد تا اين كه در فيلم كوتاه « روي جاده نمناك » بازي كرد . او بعد از بازي در مجموعه تلويزيوني « غريبه » و فيلم « شام آخر » ، به بازيگري شناخته شده تبديل شد . ترانه عليدوستي : ستاره معروف اين روزها، در دوران دبيرستان در كلاس هاي بازيگري امين تارخ شركت كرد . بعد از اين كه توسط تارخ به صدرعاملي براي فيلم « من ترانه ۱۵ سال دارم » معرفي شد؛ كارش را شروع كرد . براي اولين حضورش در اين فيلم در نقش ترانه، موفق به كسب سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن شد . شهاب حسيني : كارش را ابتدا با گويندگي راديو و تئاتر دانشجويي شروع كرد . تحصيل در رشته روانشناسي را به دليل علاقه به بازيگري ر ها كرد . با اجراي متفاوت در برنامه « اكسيژن » مطرح و با بازي در سريال « پليس جوان » به عنوان يك هنرپيشهشناخته شد . بهرام رادان : او جزو معدود بازيگراني است كه از طريق كلاس هاي بازيگري وارد اين عرصه شدند . او دركلاس هاي بازيگري « هيوا فيلم » شركت كرد و پس از پر كردن فرم بازيگري در فيلم هاي سينمايي، فيلمنامه « شور عشق » به او داده شد . او در اين فيلم يكي از دو نقش اصلي بود.

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

چه كساني به مرحله نهايي خنداننده شو مي رسند؟

شب گذشته برنامه خندوانه ميزبان شركت كننده هاي استندآپ كمدي بود . در ابتداي برنامه احسان كرمي آراي مردمي برگزيدگان مرحله دوم خنداننده شو را اعلام كرد . از ميان 12 نفر مرحله دوم، هفت نفر « رضا بهمني، محمد معتضدي، علي ضيايي، سيده مريم كشفي، مجيد افشاري، ميثم درويشان پور، سيده زينب موسوي » به طور مستقيم به مرحله بعد راه پيدا كردند . همچنين، فرهاد معين زاده و بهنام قاسمي حذف شدند . البته از بين سه نفر حسين شاهرخ نيا، آرزو صراف رضايي و بهزادقديانلو قرار است يك نفر ديگر هم به همراه هفت نفر به مرحله سوم راه پيدا كنند . در اين مرحله سيده مريم كشفي با806/818، ميثم درويشان پور با 781/861 و مجيد افشاري با 734/089 بيشترين رأي را كسب كردند . شب گذشته حسين شاهرخ نيا، آرزو صراف رضايي و بهزادقديانلو براي رسيدن به مرحله بعدي استندآپ كمدي اجرا كردند . بهزادقديانلو پيرامون تست بازيگري استندآپ اجرا كرد و مربيان نسبت به اجراي او نظرات خوبي داشتند . آرزو صراف رضايي پيرامون موضوع خواهر شوهر استندآپ خود را اجرا كرد و مربيان نسبت به اجراي او نظراتي مبني بر تكراري بودن موضوع داشتند اما فرم و طراحي را خوب دانستند . حسين شاهرخ نيا نيز استندآپ خود را درباره فضاي مجازي اجرا كرد كه مورد قبول مربيان قرار گرفت . قرار است مخاطبان از بين اين سه نفر يك نفر را انتخاب كنند . در بخش پاياني احسان كرمي قرعه كشي مرحله سوم را انجام داد . در اين مرحله چهار گروه دو نفري مسابقه خنداننده شو را برگزار خواهند كرد . اعضاي اين چهار گروه عبارتند از : گروه اول ميثم درويشان پور، سيده زينب موسوي- گروه دوم سيد مريم كشفي و برگزيده سه نفر باقي مانده- گروه سوم رضا بهمني، محمد معتضدي و گروه چهارم مجيد افشاري، علي ضيايي

تست بازيگري آزمون بازيگري نمونه تست بازيگري كلاس بازيگري دوره بازيگري

مسابقه جادوي صدا

داوران مسابقه جادوي صدا

مسابقه جادوي صدا كاري از گروه اجتماعي شبكه سه سيماست كه طي آن بيش از 6500 علاقه مند به هنر دوبله ، توانايي خود را در معرض قضاوتكارشناسان باتجربه قرار دادند و در مرحله مقدماتي 175 نفر برگزيده شدند . سه پيشكسوت هنر دوبله كشور نيز چون چنگيز جليلوند ، نصرالله مدقالچي و مريم شيرزاد 80 نفربرگزيده را مورد ارزيابي قرار داده واز ميان آن ها 12 نفر انتخاب مي شوند . برگزيدگان اين مرحله با انتخاب پيشكسوتان به 3 گروه 4 نفره تقسيم مي شوند و به طور مجزا تحت آموزش قرار مي گيرند و به رقابت مي پردازند . از اين مرحله به بعد ، داوري با مخاطبان است كه پس از پخش هر برنامه، 72 ساعت فرصت دارند تا نظر خود را اعلام نمايند . در هر برنامه يك نفر حذف مي شود و اين روند ادامه خواهد داشت تا آن ها با راي مردم براي كسب عناوين اول تا سوم مسابقه "جادوي صدا " انتخاب شوند.

داوران اين مسابقه دوبلورها, گويندگان و پيش كسوتان هنر دوبله و گويندگي هستند

منوچهر والي زاده مينو غزنوي فريبا رمضان پور ژرژ پطرسي مريم شيرزاد منوچهر زنده دل سعيد مظفري نصرالله مدقالچي بهرام زند جلال مقامي شهلا ناظريانچنگيز جليلوند زهره شكوفنده حسين عرفاني

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 35

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 76
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 27
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 2894
  • بازدید کلی : 215898
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی